Slevomat je v televizi. Hvězdami obrazovek jsou samotní podnikatelé

Slevomat je v televizi. Hvězdami obrazovek jsou samotní podnikatelé

Pavlína Štochlová 28. 5. 2021

Od posledního májového týdne můžete Slevomat potkávat v televizi, na stanicích Primy a Novy. Hlavními hrdiny reklamních spotů jsou ti, kteří si to právě teď zaslouží nejvíc – majitelé dlouho zavřených podniků. Jak vlastně tohle natáčení a předávání příběhů probíhalo? Pojďte se podívat!

O své příběhy se s námi podělili Tomáš Kupčík a Jaromír Beneš z Rožnovských pivních lázní, Maria Žižlavská z Oslí stezky i Vladimír Žitný z estetického centra To Well.

Casting začíná

Když jsme se začátkem jara rozhodli, že letos chceme v televizi vidět podnikatele ze Slevomatu, bylo jasné, že výběr nebude jednoduchý. Zajímavý příběh, který stojí za to ukázat, má totiž spousta z nich.Na teambuildingu v Brdech jsme se 8. 2. poprvé bavili o tom, že bychom v televizní reklamě chtěli vidět naše obchodní partnery.

Abychom si možnosti alespoň trochu zúžili, stanovili jsme si pár kritérií – brali jsme ohled třeba na hodnocení nabídek našimi zákazníky (4,3 z 5 hvězdiček a vyšší) nebo na délku spolupráce. Do zvažovaných podniků jsme vyrazili na obhlídku, povídali jsme si s majiteli… a po pár týdnech bylo jasno!

2864 kilometrů mezi Prahou a Rožnovem

Náš z poloviny interní a z poloviny externí štáb vyrazil nejdřív do Rožnovských pivních lázní, kde strávil rovnou 3 dny. Mají tady toho totiž hodně: hotel, restauraci, kavárnu, pivovar, vnitřní i venkovní lázně a také Beskydy za okny. Každé tohle místo (snad kromě těch Beskyd) bylo třeba nasvítit, to zabere vždycky zhruba hodinu času. O vizáž účinkujících se ještě před nástupem na scénu postarala maskérka Veronika Vechová. Na kameře je vidět všechno, lehkému make-upu se proto nevyhnou ani pánové.Kromě natáčení jsme si s majiteli lázní, panem Tomášem a panem Jaromírem, také povídali. O tom, na jaké novinky se můžete těšit, co v Rožnovských pivních lázních ochutnat nebo jak je vlastně baví spolupráce se Slevomatem.A proč těch 2864 kilometrů? I když je Rožnov pod Radhoštěm ta nejvzdálenější lokalita, do které jsme se v rámci kampaně vypravili, jeli tam někteří z nás rovnou čtyřikrát. Třeba dotočit záběry z dronu v den, kdy venku konečně přestalo sněžit a pršet.

Vzhůru na Oslí stezku!

Druhou natáčecí zastávkou se stala Oslí stezka u Svárova, kterou provozuje Maria Žižlavská se svou rodinou. Když Maria tuhle netradiční zážitkovou farmu založila, chtěla, aby se o ní dozvědělo co nejvíc lidí. Napadlo ji oslovit Slevomat a během prvního týdne spolupráce se nám společně povedlo prodat okolo 100 voucherů. Dnes mají na farmě 15 oslíků, které si můžete přijít podrbat nebo s nimi vyrazit na procházku – a klidně ji zakončit piknikem na vyhlídce.Během natáčecího dne jsme zažívali to, co ostatní zákazníci. Vyčistili jsme si oslíky, vyrazili na pětikilometrovou procházku a na vyhlídce vybalili piknikový koš.Protože je tahle procházka úplně ideální pro rodiny s dětmi, cestu s námi absolvovala Kačka Osičková s manželem a dcerou. Kačku už možná z některých slevomatích videí znáte, natočila s námi totiž i několik recenzí zážitků.

Filmařský slovníček

Řada oborů má svůj vlastní slang, a jinak tomu není ani u natáčení. Pro zajímavost jsme vám sepsali pár výrazů, které používáme docela často:

  • světluška = osvětlovač
  • kočka = chlupatý větrolam na mikrofon
  • švenk = pohyb kamerou
  • kantna = okraj záběru
  • hero shot = záběr, který představuje hlavní postavu
  • close up = detail na obličej
  • key light = hlavní světlo
  • slider = lišta na pojezd kamery
  • dotočná = oslava hotového natáčení

Kosmetický salon, do kterého bude chodit celý Slevomat

Salon To Well se Slevomatem spolupracuje už 8 let, během kterých jsme vymysleli skoro 1000 akcí a prodali 17 000 voucherů. A i z jiných důvodů bylo natáčení v pražské pobočce vyloženě radostné: přijeli jsme 4 dny před plánovaným otevřením salonů po lockdownu! Majitel Vladimír Žitný nám tak odpovídal nejen na otázky pro účely rozhovoru, ale i na dotazy ohledně prvních volných termínů.Zkrášlující procedury se těžko ukazují bez zákazníků, a tak si ve spotu zahrála naše kolegyně Karla Popelínská. “Natáčení v salonu To Well bylo moc příjemné, a pro mě obzvlášť, protože stačilo si lehnout a relaxovat”, říká Kája.

330 GB natočeného materiálu, 168 hodin postprodukce

A také 56 šálků vietnamské kávy15 především “béčkových” hororů, u kterých se prý dá dobře vypnout. Tak popisuje svůj poslední měsíc práce na kampani režisér a zároveň střihač Marek Vohryzka. U každého videa se staral o postprodukci, která kromě výběru nejlepších záběrů a střihu zahrnuje třeba také nasazení grafiky a animace.

Co bude dál?

Slevomat už 11 let propojuje podniky s novými zákazníky, kteří denně hledají inspiraci, kam vyrazit na dovolenou a co nového zažít. Příběhů, které za tím stojí, jsou stovky – a i v nadcházejících měsících se vám jich budeme snažit ukázat co nejvíc. Pokud sami máte tip na nějaký, který bychom rozhodně neměli opomenout, dejte nám vědět!

Pavlína Štochlová

Ve Slevomatu se starám o brandový tým. A mimo Slevomat asi nejvíc o jídlo. Baví mě vybíhat na kopce s foťákem v ruce, mám ráda Asii a jsem příležitostný jezdec na koni.

Zaujal vás článek? Tohle se vám bude líbit!