Slevový trh konsoliduje, Slevomat směřuje k inspiraci
Slevový trh pokračuje v konsolidaci. Tu pravděpodobně podpoří i zavedení EET. Naopak Slevomat jakožto jednička na trhu upevňuje svoji pozici. Již nyní plní funkci inspirace na dovolenou, zážitky či na volné chvíle, a plánuje rovněž zaměření se na zážitky pro rodiny s dětmi a doplnění kategorie cestování o přímou rezervaci.
Slevomat například v letošním roce, jako první subjekt českého trhu e‑commerce, úspěšně spustil prodej domů a aut. Rostoucí počet zákazníků nejen díky příklonu k exkluzivním nabídkám potvrzují i hospodářské výsledky a statistiky. Ředitelka firmy Marie Chytilová k tomu říká: “Slevomat dlouhodobě vsází na kvalitu nabídky a budování dlouhodobých vztahů s partnery. Díky tomu jsme letos nabídli o 20 % více nových zážitků a zaměřili se především na novinky z oblasti zábavy, zážitků, gastronomie a zdravého životního stylu. Jen za poslední kvartál meziroční růst obratu dosahuje 28 %. Tím, že se nám dlouhodobě daří generovat zisk, můžeme naše produkty neustále vylepšovat a investovat do technologických inovací.”
Firma sleduje situaci na trhu, jeho konsolidace není překvapující. Slevomat již před několika dny upozorňoval, že konkurence o zákonné povinnosti elektronické evidenci tržeb často neví, nebo není na systém připravena. Slevové portály a nejrůznější rezervační systémy činné v oblasti hotelnictví a gastronomie mají tuto povinnost od 1. prosince. Nespadají totiž do kategorie e‑shopů.
14. prosince 2016