Slevomat odstartoval prodej aut, chce jich prodávat až sto ročně

Největší tuzemský slevový portál výrazně proměňuje svoje nabídku. Z hromadného nakupování se postupně více profiluje na exkluzivní značky a spolupráce s přidanou hodnotou. Aktuálně spouští online prodej osobních automobilů, pouští se tak do segmentu, který doposud nebyl obvyklý. V novinkách a nových nabídkách patří mezi průkopníky e-commerce trhu.

První větší nabídka na prodej cenově zvýhodněného auta startuje právě dnes. Konkrétně jde o model Hyundai i30 kombi z nabídky Hyundai Centrum Praha. “Podobné nabídky budou průběžně následovat, již jsme v jednání s dalšími dealery, kde řešíme výběr modelů a stupeň vybavenosti. Naším cílem je nabízet primárně auta nová, ” Business Development Slevomatu Leo Kallista s tím, že u jednotlivých nabídek by prodeje měly dosáhnout jednotek až nižších desítek kusů.

Z dlouhodobého hlediska je pak cílem prodat v průměru sto aut ročně. “Auta jsou jen začátek, dalším segmentem jsou developeři, tedy prodeje domů a bytů. Slevomat se dlouhodobě oslovuje bonitní zákazníky. Roste poptávka po exkluzivním zboží a službách, zákazníci jsou stále náročnější, což dokreslují i statistiky prodejů a výše útrat jednotlivých zákazníků. Tomuto trendu chceme jít vstříc a nabízet věci a služby, které doposud nebyly na českém internetu k mání, ” dodal Kallista.

Prodej auta přes Slevomat se bude soustředit na nové vozy. Ojetá auta s sebou nesou jistá rizika a komplikace. 

6. září 2016