Slevomat spustil novou dárkovou stránku
Nakupování dárku více šité na míru zákazníkům. Tak vypadá nové webové rozhraní, které na začátku listopadu představil Slevomat. Jeho cílem je důraz na inspiraci, přičemž nastavení úvodní stránky Slevomat.cz vychází z potřeb zákazníků. Ti zároveň stále častěji vyhledávají luxusní způsoby balení voucherů.
“Máme radost, že můžeme představit naši novou dárkovou stránku, která inspiruje a usnadňuje lov zážitků. Na předních místech se ukazují ty nabídky, které zákazníci nejčastěji nakupují jako dárky, ” pochlubila se ředitelka Slevomatu Marie Chytilová s tím, že na nové stránce pracovaly desítky lidí stovky hodin.
Dárková stránka slouží jako inspirační zdroj. Na začátku je možné si nastavit pro koho dárek vybírám, tedy dle pohlaví, lokality a časového rozmezí. Zbytek udělá stránka sama – přizpůsobí se a ukáže nejžádanější dárky napříč kategoriemi.
S blížícími se Vánoci zájem o nákup dárku logicky sílí. Jen pro srovnání, podle prodejních statistik Slevomatu již v říjnu téměř každý čtvrtý Čech nějaký dárek pod stromeček nakoupil. Letošní předvánoční období je specifické tím, že roste zájem o luxus. To se promítá jak v prodejích all inclusive pobytů, dražších degustačních menu či zážitků, ale i v rostoucím zájmu o luxusně zabalené dárkové vouchery. Je to zároveň i elegantní řešení pro ty, kteří neví, jak poukázku pod stromečkem věnovat.
“Voucher v luxusním dárkovém balení stojí 99 korun a lze jej během nákupu přidat do košíku. Jeho výhodou je, že do týdne ho doručíme na jakoukoliv adresu v ČR a samozřejmostí je i vlastní vzkaz a věnování, ” doplnila Chytilová s tím, že nabídku využívá v průměru každý desátý zákazník.
15. listopadu 2016