Prověřené a bezpečné nakupování na slevovém portálu
Víkendové pobyty v tuzemsku i zahraničí, gastronomické zážitky, předplatné do divadel či služby kadeřníka a mnoho dalšího. Slevové portály nabízí nepřeberné množství produktů a služeb za výhodnou cenu. Jak ale poznat seriózního prodejce? Jak nenaletět podvodníkům? Ředitelka největšího tuzemského portálu Slevomat Marie Chytilová upozorňuje, na co si dát pozor.
Slevomat funguje dlouhodobě jako inspirační zdroj. Výhodně zakoupit je možné jak populární značky a služby, tak vyzkoušet i méně známé produkty. “Z dlouhodobých zkušeností víme, že lidé chtějí zkoušet nové věci. Nejen od známých a prověřených značek a jmen, ale rovněž chtějí nové trendy, které jim pravidelně nabízíme jako jedni z prvních na českém trhu. Jak tedy poznat kvalitní a seriózní nabídku či prodejce?” ptá se Chytilová a radí:
1. Prověření jednotlivých nabídek
Každou nabídku zboží a služeb je třeba mít dostatečně prověřenou. Kvalitu služeb by měl ještě před zahájením prodeje otestovat interní tým. “Pokud je všechno v pořádku, tak další součástí pomyslné prověrky je testování samotnými zákazníky. Například ti nejvěrnější pomáhají jako ambasadoři, kteří potvrzují kvalitu zboží a služeb. Jen pokud je vše v pořádku, je možné s daným partnerem spolupracovat dlouhodobě, ” popisuje Chytilová, jak to funguje ve Slevomatu s tím, že takto se předchází problémům a zbytečným reklamacím.
2. Hodnocení a recenze
Při výběru zboží a služeb sledujte hodnocení a recenze zákazníků. Seriózní prodejce, který nabízí prověřené nabídky, se rád hodnocením pochlubí. Právě množství recenzí a hodnocení vám napoví, jak na tom daná nabídka je. Například na Slevomatu jsou vidět všechny recenze zákazníků, přičemž každá nabídka má v průměru hodnocení 4,4 hvězdičky z pěti.
3. Garance spokojenosti
Seriózní portál nabízí svým zákazníkům podporu. V případě potíží či nespokojenosti je schopen reklamovat zakoupené zboží či služby. Chytilová k tomu říká: “Pokud by se přeci jen objevily nějaké problémy, tak ihned ukončíme prodej, zbylé zákazníky upozorníme a podle rozsahu potíží jim nabídneme adekvátní kompenzaci. Problematický partner s námi pak již nemá šanci dále pokračovat.”
4. Spolehlivá zákaznická podpora
Potřebujete poradit, nebo pomoci při placení či uplatnění voucheru? Obraťte se na zákaznickou linku. Kvalitní portály mají na stránkách jasně viditelný kontakt na zákaznickou podporu. Pokud si nejste jisti spolehlivostí daného portálu, zavolejte na zmíněné číslo a vyzkoušejte, jestli tam není jen automat. Kvalitní portál by měl obratem odpovídat.
5. Diskutujte s prodávajícím
Máte nějaký dotaz, zajímají vás bližší podrobnosti k nabídce? Nebojte se zeptat. Prověřený prodejce má u nabídek diskusi, kde je možné se na daný produkt či službu dotázat.
5. října 2016