Slevomat expanduje do středních Čech, hledá desítky zaměstnanců
Největší tuzemský slevový portál expanduje do regionů. Slevomat se aktuálně rozhodl posílit svůj tým ve Středočeském kraji, kde chce přijmout až tři desítky obchodních zástupců. Společnost cílí na rozvoj nabídky a klientely v městech od 40 tisíc obyvatel. Dříve se společnost nejvýrazněji profilovala v Praze, Brně a Ostravě. S rostoucím vlivem mobilních aplikací a nákupů přímo z mobilních zařízení roste i vliv samotných regionů.
“Lokální nabídky jsou gró našeho businessu, naší výlohou. Proto je pro nás letos důležité oslovit i zákazníky v regionech, kde jsme dosud dominovali právě jen nabídkou cestování a zboží. Například kategorie zábavy zahrnující různá zábavní centra, kterých nyní vznikají po celé republice desítky ročně, loni vyrostla o více než 30 %, ” konstatuje ředitelka společnosti Marie Chytilová s tím, že pro společnost je klíčové mít širokou nabídku v lokálních službách.
Zatímco v minulosti nebyl na rozvoj regionů kladen takový důraz, bylo samozřejmě i mnohem těžší, aby se na krajské úrovni dařilo i jednotlivým zaměstnancům. To společnost aktuálně rovněž mění. “Proto jsme motivační systém nastavili tak, aby byla motivace zaměřená především na akvizici, aby měl obchodník možnost se specializovat pouze na jednu kategorii a v ní mohl být kromě provize hodnocen i systémem dalších bonusů. Díky tomu mají i nováčci šanci se postupně rozvíjet a za aktivitu dostávat bonusy, které jim v začátku pomohou mít stabilní příjem a po zapracování neomezené možnosti výdělku bez zastropování, ” doplnila Chytilová.
Preferuje se lidské vystupování
Jak vypadá práce v internetové společnosti v rychle se rozvíjejícím odvětví e‑commerce? Start-upy i jiné internetové společnosti mění nejen nákupní chování spotřebitelů, ale mění se rovněž požadavky na samotné zaměstnance. Minulostí jsou doby, kdy například obchodní zástupce byl čistě upjatý jedinec v obleku a kravatě.
HR manažerka Slevomatu Veronika Hlaváčová k tomu dodává: “U každého člověka, který k nám do firmy nastupuje, je pro nás důležité, jak na nás působí lidsky, jestli bude dobře fungovat ve vztahu s jinými členy týmu. Motivační systém nemáme nastavený tak, aby člověk musel překonávat ostatní. Záleží jen na každém, kolik si chce vydělat. Nemáme strop, nemáme malusy, což obchodníky motivuje k maximálním výkonům.”
9. března 2016