Slevomat slaví páté narozeniny, Češi ušetřili pět miliard korun
Největší český slevový portál slaví páté narozeniny. Přesně 12. dubna 2010 dal Slevomat vzniknout celému online slevovému trhu v ČR. Od té doby Češi ušetřili přes pět miliard korun. Bilanci dominuje přes 1,2 milionu obsloužených zákazníků a přes osm milionu prodaných voucherů.
“Z hromadného nakupování se slevou se stal trend, kterému Slevomat dominuje nejen v kategorii cestování, ale také v gastronomii a dalších službách, ” řekla ředitelka společnosti Marie Chytilová s tím, že i českému internetu dominuje výraz Slevomat před samotným výrazem sleva. Jak na Googlu tak na Seznamu.cz je klíčové slovo “Slevomat” až dvakrát vyhledávanější než klíčové slovo “sleva”.
Za založením Slevomatu stojí Tomáš Čupr společně s Romanou Sudovou a Petrem Bartošem. Od té doby se firma vyvinula v jednu z největších společností v oblasti e‑commerce a výrazně tak udává trendy. Jen za poslední rok jich společnost popsala několik – rostoucí oblibu prodeje all inclusive pobytů v tuzemsku (doposud jezdili Češi na dovolené s plným servisem do zahraničí), tak zájem o zážitky, ať už v gastronomii, wellness či kultuře.
Společnost se krom jiného může pochlubit například propracovaným systémem Garance spokojenosti, interním i zákaznickým prověřováním kvality služeb a jednotlivých nabídek.
Co bude dál? “Slevomat aktuálně drží většinový podíl na trhu. Největší výzvou letošního roku je posílení mobility, tedy snadnější a efektivnější nakupování přímo z mobilu tak, aby se ze Slevomatu stala nejpoužívanější aplikace na lokální služby v ČR. Zároveň chceme posílit svoje aktivity v regionech, kde vidíme velký potenciál k růstu. A celkově lidem usnadňovat nákupy přes Slevomat, ” doplnila Chytilová.
Pro zajímavost Slevomat prodal za uplynulých pět let: |
Burgery – přes 50 000 voucherů |
Masáže – přes 350 000 voucherů |
Vstupy do kin a divadel – přes 120 000 voucherů |
V kategorii cestování se prodalo více než 700 000 voucherů |
Fotoknihy a fotokalendáře - přes 150 000 voucherů |
Sushi – přes 100 000 voucherů |
10. dubna 2015