Slevomat nadále roste, loňské tržby překonány

Největší tuzemský slevový portál Slevomat i nadále udržuje dominantní pozici na trhu. I díky tomu společnost snadno překonala loňské rekordní tržby, které vůbec poprvé dosáhly jedné miliardy korun. V roce 2014 Slevomat utržil 1,2 miliardy korun, jedná se tedy o meziroční navýšení o dvacet procent. 

“Za růstem společnosti stojí atraktivnější nabídky, spolupráce s předními značkami a výrobci. Slevomat rovněž rozšiřuje svoji expanzi v tuzemských regionech, ” popsala ředitelka společnosti Marie Chytilová s tím, že s portálem stále častěji spolupracují velké značky a řetězce, konkrétně například mobilní operátor Vodafone, Erotic City, A3 Sport či Baťa. 

Slevomatu se také daří rozvíjet segment cestování, ať už formou wellnes a relaxačních pobytů či rovnou all inclusive zájezdů po českých destinacích. “Právě pobyty v tuzemských hotelích s plným servisem se staly novým trendem v uplynulém roce. I to mimo jiné potvrzuje, že zákazníci jsou náročnější a hledají stále zajímavější a pestřejší nabídky, přičemž se nebojí za ně utrácet více peněz, ” dodala Chytilová. 

Prodeje pobytů společně s celým předvánočním obdobím byly meziročně vyšší o 25 procent. Při pohledu na celkový trh se slevami drží Slevomat aktuálně již nadpoloviční podíl.

2. ledna 2015