Markus Pedriksen je kvalitní značka s certifikovanou výrobou a odpovídající cenovou politikou

Pojem privátní značky je na českém trhu dlouhou dobu znám a bývá součástí obvyklých obchodních modelů. Nejinak je tomu u značky Markus Pedriksen, která patří společnosti Slevomat. Tento fakt nikdy nebyl zákazníkům zatajován. Naši registrovaní zákazníci se mohou podrobnosti o značce a jejím původu dozvědět například z newsletteru, který pravidelně zasíláme.

“Důvod, proč jsme se rozhodli pro vlastní značku je prostý – chceme mít ověřenu kvalitu zboží. Proto máme tým lidí, který zboží pečlivě vybírá a zajišťuje kontrolu kvality a potřebné certifikace. Netvrdíme, že se jedná o unikátní design, podobné lavičky jsou třeba i v pražské Stromovce, tvrdíme pouze to, že se jedná o kvalitní produkt, ” vysvětlila ředitelka společnosti Slevomat Marie Chytilová s tím, že největší tuzemský slevový portál může rovněž potvrdit platnost certifikátu FSC, který slouží jako doklad o šetrné výrobě a zpracování dřeva. Tento certifikát vlastní výrobce značky Markus Pedriksen.

Tomu samozřejmě odpovídá i cena. Na trhu je samozřejmě možné najít podobné výrobky za různé ceny, nicméně společnost Slevomat nabízí nejen pod značkou Markus Pedriksen takové zboží, jehož původ a kvalita je prověřena. Tomu samozřejmě odpovídá i cenová politika.

Ohledně certifikátu FSC jsme v kontaktu s FSC Česká republika, kterým poskytneme informaci o výrobci dřevěných produktů včetně FSC certifikačního kódu, podle kterého si každý může ověřit platnost certifikátu.

Cenová politika

Mrzí nás, že vybrané ceny zboží mohou působit zavádějícím způsobem, ale původní ceny jsou takové, za které se výrobky v dané kvalitě na trhu v České republice skutečně prodávají. Proto jsme naše reálné prodejní ceny chtěli konfrontovat s těmito běžnými cenami pomocí slev.

Například ceny koupelnových sad jsme uvedly právě podle průměrné ceny na trhu, přičemž Slevomat zboží zcela vyprodával, proto byly slevy tak velké.

20. března 2015