Slevomat slaví narozeniny – čtyři roky od vzniku prvního českého slevového portálu

Největší český slevový portál slaví čtvrté výročí od svého založení. Slevomat jako první český slevový portál odstartoval svoji činnost 12. dubna  2010. Tomáš Čupr rozjížděl tento projekt ve spolupráci s Romanou Sudovou a Petrem Bartošem. Slevomat vznikal díky jejich entuziazmu a vytrvalosti u stolu pronajatého ve sdílené kanceláři. Dnes je ze Slevomatu miliardová firma, více než milion zákazníků zde nakoupilo téměř šest milionů voucherů, ušetřilo tím více než čtyři miliardy korun a tato čísla neustále rostou.

 „Za dobu svého fungování Slevomat spolupracoval s třiadvaceti tisíci partnery. Požádali jsme naše uživatele, aby vybrali své nejlepší zážitky, které jim Slevomat zprostředkoval a na základě výsledků této ankety jsme vyzvali partnery, kteří nejlepší zážitky nabízeli, k jejich opakování. Uživatele tedy čeká speciální narozeninová nabídka těch nejlepších zážitků, jaké Slevomat za čtyři roky svého fungování nabízel,“ říká výkonná ředitelka Slevomatu Marie Chytilová.

Slevomat po celý čas od svého založení až dodnes zaměřuje své úsilí a investice na neustálé zlepšování zákaznického servisu. Zavedení systému veřejného zákaznického hodnocení nabídek, zaměstnání testovače slev, zavedení věrnostního programu, unikátní garance spokojenosti zákazníka, rychlé nákupy díky funkci zapamatování karty, zajištění kompletní logistiky dodání zboží zákazníkovi bez nutnosti uplatňovat voucher u dodavatele, možnost bezplatného vrácení zboží, kamenná prodejna v Praze, mobilní aplikace, velvyslanec zákazníků, možnost využití širokého spektra různých platebních metod, zjednodušené zadávání nabídek pro partnery, rozšíření možnosti osobního odběru zboží prostřednictvím Zásilkoven po celé ČR – to jsou jen vybrané příklady trvalé snahy Slevomatu o vylepšení zákaznického komfortu při nakupování a současně vytváření podmínek pro efektivní spolupráci s partnery. Tato snaha zůstává i nadále primární hybnou silou, díky které Slevomat systematicky vybudoval svou pozici jedničky na trhu. 

16. dubna 2014