Slevomat chce dominovat v lokálních službách, vytvoří největší českou platformu
Po cestování, zážitcích a gastronomii, rozvíjí Slevomat další významný segment – lokální služby. Objednat si například ještě týž den fitness trenéra, nebo kadeřníka a manikúru bude možné okamžitě a online přímo na stránkách Slevomatu. Největší český inspirační portál vytvoří největší platformu drobných živnostníků, které propojí jednotným rezervačním systémem.
Systém umožní živnostníkům se jednoduše napojit a v reálném čase zobrazit zákazníkům volné termíny. “Velká část drobných živnostníků nemá rezervační systém žádný, stále fungují na bázi telefon a papír s tužkou. To chceme změnit a vytvořit tak největší platformu umožňující přímé rezervace, ” přiblížila ředitelka Slevomatu Marie Havlíčková s tím, že podobná služba nemá na českém trhu konkurenci. Firma očekává, že do konce roku by mělo by se takto mohlo zapojit až několik stovek partnerů, a to i mimo Prahu.
Praxe ukazuje, že podobný projekt má nemalý potenciál. Obdobně Slevomat vytvořil speciální rezervační systém pro hoteliéry. Přímé rezervace na konkrétní termín tak díky tomu aktuálně tvoří polovinu všech objednávek v kategorii cestování.
Největší zájem o služby je v Praze
Zejména v hlavním městě zájem o služby dlouhodobě roste. “Ke kadeřníkovi i na dentální hygienu je mnohdy nutné se objednávat i měsíc dopředu. Pokud ale nechcete čekat, je mnohdy těžké někoho narychlo najít. My přitom nabídneme v reálném čase nejširší nabídku, ” doplnila Havlíčková.
To, že o službu bude zájem, potvrzují i dosavadní čísla. Jen na Slevomatu se loni prodalo například 338 tisíc voucherů za služby spojené s péčí o tělo za 177 milionů korun. Meziročně je nárůst v počtu zákazníků o 7 %. Nejčastějším klientem jsou ženy, těch je poměrově třikrát tolik co mužů, ale i těch v průběhu let přibývá. Naopak zajímavost může být, že pánové při pořizování zkrášlujících služeb utrácejí více, v průměru o necelých 30 %.
“Je jasné, že mnoho služeb je především pro ženy. Nicméně mužů, kteří o sebe pečují, přibývá. Zejména v Praze a velkých městech tento trend v posledních letech potvrdily barber shopy. Těch vyrostlo v hlavním městě několik desítek, ” dodala ředitelka inspiračního portálu.
Přímé rezervace ve speciální kampani
Novinku na trhu podpoří i speciální video kampaň, která je určená na Youtube. Zahráli si v ní reální zaměstnanci Slevomatu.
1. března 2019