Rodinný byznys roste, Češi utrácejí za děti 1,5x více

Rodiny s dětmi utrácejí více než singl lidé. Jejich útrata je v průměru o 1,5krát vyšší. Vyplývá to z údajů společnosti Slevomat. Největší inspirační portál v ČR se kromě cestování zaměřuje právě na dětský segment. Data ukazují, že Češi do svých dětí investují stále více. Slevomat si dal za cíl stát se v tomto segmentu lídrem českého trhu.

“Tito zákazníci udělali za poslední rok dvakrát tolik nákupů než jiní zákazníci. Hned po cestování je to nejsilnější segment, ” upozorňuje ředitelka inspiračního portálu Marie Havlíčková s tím, že loni na Slevomatu nakoupilo 130 000 zákazníků majících děti. Pořídili více než 400 tisíc voucherů. Za osm let Slevomatu na trhu je to již 1,4 milionu voucherů. Obě čísla se každoročně zvyšují. Proto firma připravila vylepšenou sekci nazvanou Rodina a děti, kde vedle nabídek dětského zboží a módy, výletů a dovolených s dětmi nově uživatelé najdou spoustu inspirace a obsahu.

“Ze statistik je rovněž patrné, že průměrný věk rodičů se zvyšuje a aktuálně dosahuje 38 let. Nicméně asi nepřekvapí, že o rodinu se nejvíce starají ženy, ty nejenže více utrácí, ale především vymýšlejí program, takže častěji nakupují, ” dodává Havlíčková. Zákazník s dětmi utratil loni na Slevomatu v průměru 4900 korun.

Právě rostoucí výdaje a zájem zákazníků majících rodinu stojí za rozšířením nabídky na Slevomatu. Firma se chce stát jedničkou na trhu v rodinném segmentu. Produktová manažerka sekce Rodina a děti Klára Holá k tomu říká: “Chceme být největší inspirační a nákupní portál na zážitky a dovolenou pro rodiny s dětmi. A nebojíme se do našich plánů zapojit přímo rodiče. Ti nám nejen radí, zejména maminky, ale dávají nám tipy na zajímavá místa a zážitky.”

Díky tomu spustili úplně novou stránku pro rodiny s dětmi, kde jsou nejen nabídky, ale také inspirační články a nezávislé recenze mama blogerek. Jednou z nejpodstatnějších novinek je pak speciální filtr, který umožní podle věku dítěte najít ty nejzajímavější nabídky, aktivity či pobyty. Cílem je, aby v jedné sekci mohli rodiče nakoupit a najít vše potřebné, od hraček po dovolenou až po zajímavé tipy na víkendové aktivity.

Nové tipy a nabídky se budou objevovat každý den, doplňovat je budou i příspěvky na firemním magazínu. 

21. května 2018