Slevomat slaví osm let na trhu, díky Secret Escapes expanduje do zahraničí

Největší český inspirační portál společnost Slevomat slaví již osm let na trhu. Původní projekt zaměřený na hromadné nakupování se slevou se posunul přes zážitky a cestování k inspirativnímu nakupování na internetu. Aktuálně se společnost chlubí expanzí do zahraničí. Poprvé se tak Slevomat zaměří na propagaci českých nabídek v okolních zemích.

“Jedná se o další krok v posilování segmentu cestování. Tomu nám aktuálně strategicky pomáhá fakt, že jsme součástí velké mezinárodní skupiny Secret Escapes. Nově tak nelákáme jen Čechy do zahraničí, ale naopak cizince lákáme do Čech na nejlepší a nejzajímavější nabídky v našem dlouhodobém portfoliu, ” pochlubila se ředitelka Slevomatu Marie Havlíčková.  

V první fázi se firma zaměří na sousední trhy, tedy zejména Polsko a Maďarsko, kde se již nyní propagují první desítky českých hotelů z ČR a Slovenska. Do začátku léta bude Slevomat lákat na pobyt až ve 150 ubytovacích zařízeních na domácím trhu.

“Nadále chceme využívat synergií z celé skupiny.  Chceme nabídnout českým zákazníkům to nejlepší ze zahraničních nabídek, tedy posílit cestování o luxusnější nabídky tak jak se profiluje v zahraničí například právě Secret Escapes.  Zároveň chceme posílit povědomí o zajímavých nabídkách na českém a slovenském trhu u zahraničních turistů, ” říká Havlíčková a dodává k tomu, že: “Již v předešlých letech jsme ukázali, že dokážeme výrazně posílit a ovlivnit tuzemským cestovní ruch. Pomáháme k rozvoji lokálního cestování a to i mimo tradiční turistické lokality.”

Exkluzivita táhne

Inspirační portál se například může pochlubit tím, že díky němu dlouhodobě roste výše útrat nejen v oblasti cestování. Právě důraz na inspiraci nakupování a rovněž loni avizované posílení luxusního segmentu se pozitivně promíjí v tom, kolik Češi za zážitky a dovolené v průměru utratí.

Již loni kvůli tomu zřídil speciální sekce Exclusive, kde se objevují krom nejprodávanějších nabídek také ty dražší nebo přímo exkluzivní nabídky, jak název napovídá. Pravidelně se tam objevují drahé zahraniční dovolené (New York, Dubaj a další), auta, či nabídky, které jinde na internetu není možné koupit (například zlatá karta na denní využití atrakcí v hračkářství Hamley’s) a podobně. 

23. dubna 2018