Nová éra Slevomatu: startuje inspirační kampaň a spouští online rezervace termínů

Největší inspirační portál na nákupy startuje brandovou kampaň. Slevomat při příležitosti sedmých narozenin spouští doposud největší brandovou kampaň ve své historii, která bude napříč médii – od televize, přes OOH, indoor, online i tištěná média. S mottem “Ať se každý den počítá!” spouští od 15. května rozsáhlou reklamní kampaň, která osloví milióny zákazníků. Objeví se totiž na TV stanicích Prima Group, ve velkých městech po celé ČR formou CLV, onlinu dominuje YouTube a velké reklamní formáty a videa napříč českým internetem.

Hlavním vizuálním prvkem je obří písmeno S vytvářející cestu složenou z nejrůznějších zážitků, které zákazníci mohou najít na stránkách portálu – od sportovních, kulturních, cestovních či gurmánských. Slevomat mění i svůj claim, který nově zní Cesta k zážitkům. “Jedním z cílů kampaně je podpořit fakt, že většina zákazníků chodí na naše stránky pro inspiraci a ne jen nutně kvůli slevám, ” upozorňuje Brand manažerka společnosti Iva Janoušková a dodává: “Chceme ukázat, že na Slevomatu je přes 200 nových nabídek každý den, a že si u nás vybere opravdu každý. Stačí se jen inspirovat.

Doposud firma využívala kombinaci kreslených reklam společně s vizuály využívajících firemního youtubera. “Tyto formy končí, Slevomat svůj vizuální styl sjednotil tak, aby byl dobře identifikovatelný a využitelný jak pro B2C, tak pro B2B komunikaci, ” dodala Janoušková. Vizuál kampaně vytvořil interní tým společnosti.

Slevomat spouští rezervační systém

Proč právě zážitky? Právě ony společně s cestováním patří mezi nejvýznamnější pilíře prodejů Slevomatu. Firma chce být největším rezervačním portálem na dovolené a pobyty v tuzemsku, čemuž má nejnověji pomoci nový rezervační systém, který umožní bookovat rovnou konkrétní termín bez další rezervace na recepci hotelu či penzionu. V květnu takto startuje několik prvních desítek hotelů, přičemž během léta bude dostupná většina ubytovací nabídky. Možnost zakoupení pobytu formou otevřených voucherů zůstane.

Slevomat totiž vytvořil rezervační systém, který rovnou propojí portál s rezervačním systémem hotelu či penzionu a zákazníkovi okamžitě ukáže volné kapacity a termíny. Oproti konkurenčním portálům ukáže rezervační systém Slevomatu skutečně jen volné kapacity, přičemž hoteliéři nebudou mít za povinnost držet volná místa jen pro portál, jak bývá na trhu obvyklé.

“Odstraňujeme tímto bariéru mezi hoteliérem a zákazníkem na našich stránkách. Rovnou bude možné vidět nejaktuálnější informace o dostupných ubytovacích kapacitách. Očekáváme, že tento projekt výrazně dále napomůže růstu této kategorie, která už nyní roste o 30 % meziročně, ” upozornila ředitelky firmy Marie Chytilová. Podle ní hned po České republice spouští nový rezervační systém i partnerský Zlavomat na Slovensku. 

19. května 2017