Slevomat slaví sedm let existence luxusním segmentem
Největší inspirační nákupní portál Slevomat slaví sedmé narozeniny. Firma svou existencí vytvořila specifický trh hromadného nakupování. Od původně hromadných prodejů za zvýhodněnou cenu se posunula k exkluzivním nabídkám. Sedmé výročí proto slaví speciální sekcí zaměřenou na luxusní segment.
“Slevomat již není o pouhém zlevněném nakupování jako před lety. Naše zkušenosti a průzkumy ukazují, že k nám lidé nejčastěji chodí pro inspiraci, ať už kam zajít na večeři, nebo jak naložit s volným víkendem či dovolenou. Kdysi obvyklé výprodeje tak střídají exkluzivní nabídky šité na míru, často i zcela beze slevy. To je trend, kterým se chceme do budoucna ubírat a slevový trh, který jsme vytvořili, zcela opustit, ” vysvětluje ředitelka portálu Marie Chytilová s tím, že to neznamená úplný konec slev, ale důraz na inspiraci. Navíc exkluzivní segment jde ruku v ruce s tím, jak dlouhodobě roste průměrná útrata zákazníků na portálu. Oproti dřívějšku nabízí Slevomat i nabídky v hodnotě desítek tisíc korun, v několika případech i za milióny.
V sekci Exclusive je pak možné najít hodinky české značky Prim, luxusní vůz Cadillac Supercharged, nebo také nabídky cestování do Dubaje, Brazílie či New Yorku, zvýhodněné akce pro taxislužbu UBER či Vodafone, elektroniku Pioneer, nebo značkovou kosmetiku a oblečení.
Nejvýraznější změnu prodělala firma za uplynulý rok. Podařilo se jí zrealizovat nabídky, které v oblasti českého e‑commerce doposud neměly obdoby, ať už šlo o prodeje nových aut či celých domů. Limitovaná nabídka v omezeném časovém období přitáhla desetitisíce zájemců a konkrétně pak jednotky prodaných automobilů a celkově 30 domů.
Nejvýrazněji se pak portál posunul v prodeji zájezdů a dovolených. Jen loni se prostřednictvím Slevomatu prodalo přes 220 tisíc pobytů a dovolených v rámci ČR. Navíc i v cestování průměrné útraty rostou. Co se týče ceny za hotelový pokoj, tak již loni byli Češi ochotni zaplatit v průměru za jeden pokoj pro dva 1572 korun, což bylo meziročně o deset procent více. Vůbec nejrychleji rostoucí segment cestování jsou pobyty v cenové relaci od 4500 Kč.
Co se statistiky týče, tak na Slevomatu nakoupilo v uplynulých sedmi letech přes 1,5 miliónu zákazníků. Denní návštěvnost se pohybuje mezi 200 až 300 tisíci návštěvníků. Firma se rovněž může pochlubit i tím, že její facebookové profily čítají dohromady přes půl miliónu fanoušků. Zajímavost je rovněž to, že s ní doposud spolupracovalo již více než 16 000 firem. Navíc statistiky prozrazují, že věrní zákazníci hledají na webu inspiraci v průměru desetkrát za měsíc, v průměru pak sedmkrát do roka nakoupí.
27. dubna 2017