Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Cestujete s rodinou? Pokud vyrážíte s dětmi, informujte se vždy o dostupnosti pokoje před vytvořením rezervace (ne do všech pokojů je možné umístit přistýlku a poskytují dostatečný komfort pro celou rodinu).
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chápu dobře, že v srpnu u vás pobyt není možný? Měla
bych zájem o termín 5.8.-8.8. pro dva.
Děkuji za odpověď, Jolana
Penzion Sněžná
Dobrý den, paní Boudová, pobyt možný je, pouze není v nabídce
slevového portálu. Kontaktujte prosím přímo penzion, v tomto termínu
ještě máme volné pokoje. Děkuji a přeji hezký den, Zuzana Mičkalová /
Penzion Sněžná
Eliška
Dobrý den, prosím je možné na pobyt vystavit fakturu? Mám možnost
příspěvek od zaměstnavatele, ale musím mít pouze fakturu.
Slevomat.cz
Dobrý den, Eliško, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod.
Twisto není možné použít pro způsob platby bank
ovním převodem. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například
hotel či CK). Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané
nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Hezký den, Simča :)
Milan Šrámek
Dobrý den, chtěly bychom přijet dva dospělí a dvě děti 12 a 16 let.
Kolik voucherů si musíme koupit?
Penzion Sněžná
Dobry den pane Sramku, tesi nas Vas zajem o nas penzion. Staci, kdyz si
zakoupite 1 voucher a deti doplatite na miste.
Doplatek za nezletilého 12–17,9 let – 549 Kč/noc vcetne polopenze.
Pred zakoupenim voucheru si prosim overte dostupnost 4 lůžkového pokoje na
rezervace@penzionsnezna.cz
Tesime se na Vasi navstevu.
Tym Penzionu Snezna
Ladislava
Prosím o informaci kolik je příplatek na bezlepkovou dietu pro
večeře.Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Ladislavo, příplatek je ve výši 50 až 100 Kč
v případě vegetariánské, veganské nebo bezlepkové stravy.
Hezký den, David :-)
Dagmar Boubelíková
Dobrý večer, je možnost ubytování i se psem? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Dagmar, pejska s sebou vzít můžete. Domácí mazlíčci jsou
zpoplatněni 100 Kč/noc. Pěkný den, Honza
Ferdinand Haas
mám dotaz na volný termín z 24.5 do 26.5 případně do 27.5 prosím
o informaci a případné ceně a zda je možná úhrada při příjezdu. Je
možné použití platební karty?
Slevomat.cz
Dobrý den, Ferdinande, o dostupnosti termínů se můžete informovat
přímo u partnera na mailu rezervace@penzionsnezna.cz
či telefonu +420 774 343 448. Nebo při výběru možnosti Online
rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat
v rezervačním kalendáři. :) Voucher je třeba zakoupit na našich
stránká, tedy není možné platit při příjezdu. Pěkný den, Honza
Hana Němcová
Dobrý den,
zaujala mne nabídka na pobyt, můžete mi prosím sdělit, zda v termínu od
1.9. – 6.9. je volná kapacita a můžeme tento pobyt zakoupit. Děkuji za
informaci
Němcová Hana
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano, ano vámi vybraný termín je volný u varianty " Všední
dny – červen a září" Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete
ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté
na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu.
Hezký den, Simča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chápu dobře, že v srpnu u vás pobyt není možný? Měla bych zájem o termín 5.8.-8.8. pro dva.
Děkuji za odpověď, Jolana
Dobrý den, paní Boudová, pobyt možný je, pouze není v nabídce slevového portálu. Kontaktujte prosím přímo penzion, v tomto termínu ještě máme volné pokoje. Děkuji a přeji hezký den, Zuzana Mičkalová / Penzion Sněžná