Barber péče v OC Harfa: od chlapeckého střihu po plný servis pro pány
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Please see the below mail i have sent to the review page at Barber Shop 13,
not happy and totally did not live up to there deal!!
Not sure what can be done?
Not sure where to start. I am probably one of the most honest people you can
meet, I saw a deal on Slevomat which on paper looked really good and thought
I would try something new,full service with the below 699ck:
Included
shear
washing
drying
adjusting contours and eyebrows
hair removal in the ears by fire
steaming with a hot towel
shave
aftershave treatment
scrub
black mask
massage head + face
styling
I thought why not but this was the worst Barbering experience I have ever had.
I won't be rude to the staff but maybe only half they offered happened and
nothing prepared. You can't offer something like this and not fulfill what is
shown!! No black mask,no scrub, no messgae to head or face,steaming hot towel
more like warm towel from sink put on face..hair removal by fire , guess
what – No
Sorry I am annoyed but if I massaged this on Thursday evening when I left the
barbers it would be 10 x worse. Really bad guys,my expectations were high but
this was not good. I have been to a few barber's in the city and got the
service offered and never had this feeling.
I would not recommend
Please can you investigate and find out what Barber Shop 13 have to say
Regards,
Dean
Hello, Dean, we apologize for inconvenience. If there was something wrong in the hair salon you need to contact our customer support (+420 222 745 354) to help you solve the problem. Have a nice day, Simča :)
Negativní recenze se často opakují: služba nebyla provedena v takové míře, jak je v nabídce prezentována. Holičství se k tomu nijak nevyjadřuje. Jaká bude reakce Slevomatu?
Dobrý den, Radko, partner nemá povinnost se k hodnocení vyjadřovat. Pokud se vám na místě nedostane všech služeb, které máte v rámci voucheru zaplacené, je potřeba řešit problém hned na místě. Hezký den, Simča :)
Proč zmizeli recenze?
Dobrý den, Petře, důkladně jsem se podíval do systému a hodnocení nabídky partnera nezmizelo, ani nebylo nijak skryto. :) Pěkný den, Honza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Také mě zajímá vyjádření salonu po napsání mé recenze úplně zmizeli a hodnocení též co tu čtu tak problém byl převážně stejný zaplacený plný poukaz a splněno minimum
Dobrý den, Danielo, žádná hodnocení ani recenze smazané nejsou. Popřípadě nám můžete napsat emailovou adresu, ze které bylo hodnocení uděleno a my se na to podíváme. Pokud se Vám stane, že nedostanete celou zaplacenou péči, je potřeba řešit problém hned na místě i přímo v kadeřnictví máte možnost zavolat na naši zákaznickou podporu, která by Vám se vším poradila. Hezký den, Simča :)