2 hod. hodování: každý pátek masové all you can eat pro 1 i 2 osoby
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Reakce na Znovu Bistro:
Promiňte, ale to není odpověď. Chci striktní odpověď na můj dotaz –
platí ty vámi uvedené hodiny? „Nemusí to mít hranice, záleží jen na
Vás a na nás“ není odpověď.
Nekoupím deset voucherů abych se pak následně dohadoval na časových event.
finančních otázkách. Pokud vám připadám jako rejpal, tak jím jsem.
Procestoval jsem dost zemí, v několika i žil a nepamatuji, že by si tam
někdo dovolil takto specifikovat dobu návštevy a dobu posezení. Připomíná
mi to návštěvu u lékaře.
Takže jak říkám, striktní odpověď.
Za A: přijďte kdykoliv od 17:00 a můžete být jak dlouho chcete –
nejdéle však do zavírací doby, za B: trváme na zde uvedených časech.
Dobrý den, je nám líto ze jsme se vyjádřili ne dost jasně, samozřejmě vás nevyprovodime po dvou hodinách, záleží nám na našich hostech, rezervace děláme telefonicky z důvodu, aby naši hosté měli dostatek času od nás ochutnat co jsme pro ně připravili. Časové omezení se snažíme nedělat a budeme radi když k nám přijdete a a večer si užijete . Pokud mate další dotazy, popřípadě nejasnosti prosím kontaktujte nás telefonicky na našem čísle od 9:00do 17:00 každý pracovní den. Dekujeme s pozdravem ZnovuBistro
Dobrý den,
předpokládám, že se jedná o podobný koncept jako je Ambiente Brasileiro a
jste o cca 50% levnější což je fajn, byť nemáte v nabídce ryby a dary
moře.
Ale prosím vás, co je tohle za nabídku: „Voucher je možné využít na
jednu 2hod. konzumaci – all you can eat probíhá každý pátek v čase
17:00–19:00 a 19:00–21:00.“…
Co když se chceme se společností dostavit v 18h? Co když tam chceme
posedět ne vaše dvě hodiny, ale hodiny tři nebo nedej bože čtyři? To nás
jako vyhodíte? Nebo budete chtít dvojí cenu? To se tak bojíte, že vám tam
toho zákazník více sní? My nechodíme do restaurací jen na dvě hodiny,
scházíme se na delší dobu a také tomu odpovídá útrata.
Máte vesměs velmi dobré recenze, ale tato vaše nabídka typu – honem se
nažer a vypadni, mne opravdu udivuje a celkem i uráží.
Takže prosím vysvětlení. Děkuji
Dobrý den pane Jirko. Budeme moc rádi když nás návštívíte a osobně zažijete atmosféru v našem malém bistru. Koncept je podobný Vámi zmiňované restauraci ,ale naše kuchyně nepoužívá úplně stejné receptury a postupy, prostě”si to jedem po svém”. Budeme rádi a když přijdete k nám s dobrou náladou a pocitem že si to chcete užít a tak Vás s radostí uvítáme a pohostíme,nemusí to mít hranice, záleží jen na Vás a na nás. Můžeme se zeptat a na kdy uděláme rezervaci Vám a Vaší společnosti? Děkujeme a budeme se těšit ZnovuBistro
Dobrý den,je v nabidce i maso kuřecí?
Dobrý den, Veroniko, ano v nabídce jsou z kuřecího masa: kuřecí prsa
s česnekem a obalená ve slanině nebo
kuřecí paličky s pikantní domácí marinádou. Pěkný den
Dobrý den, kolik se prosím proplácí za dítě?
Děkuji Weri
Dobrý den, prosím zavolejte na toto číslo 776 524 081 pro více inf. Děkuji
Dobrý den, zajímal by mě váš nápojový lístek. Můžete prosím uvést link, kde je možné ho na netu najít? Anebo mi ho pošlete mailem jako pdf? Děkuji.
Dobrý den, ohledně této informace můžete kontaktovat přímo našeho
partnera na čísle: 732 888 457
Určitě Vám rádi pomohou.
Hezký den, David :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
nebudete navyšovat počet voucherů pro dvě osoby? Chtěla bych zakoupit jako dárek pro dvě osoby.
Děkuji za odpověď
Dobrý den, navyšovat nebudeme, ale můžete si rezervovat stůl přímo u nás. V případě zájmu můžeme vám vystavit náši poukázku. Děkujeme s pozdravem ZnovuBistro