Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Relax mezi vinicemi: wellness pobyt v Pavlově přímo pod Děvičkami
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Termín pobytu si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu hotel.iris@vasstav.cz nebo na telefonu +420 519 515 310. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Děti do 2,9 let: zdarma na společném lůžku
- Děti od 3 do 11,9 let: 300 Kč / noc bez ostatních služeb
- Děti od 12 let: plná částka dle platných cen hotelu
- Zapůjčení dětské postýlky zdarma
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den zaujala mne Vaše nabídka wellness.Rodiče manžela slaví zlatou
svatbu a chtěli bychom pro ně nějaký pěkný pobyt zakoupit .Bylo by možné
u pobytu na 4 dny s procedůrama místo perličkové koupele zvolit jinou
variantu? Třeba zábal nebo masáž? Váš hotel je bazbariéroví? Babička
má menší problém s chůzí do schodů? Pokud bychom chtěli pobyt zakoupit
příští rok byla by stejná cena nebo by byl dražší?
Děkuji za odpověď Slámová
Dobrý den, paní Slámová, pokud chcete měnit varianty balíčku, doporučuji kontaktovat přímo recepci hotelu na čísle 519515310. Upozorňuji, že hotel není bezbarierový, máme pokoje v přízemí, kde je i wellness centrum, ale restaurace se nachází v prvním patře bez výtahu, znamenalo by to tedy minimálně 2× denně (snídaně, večeře) schody absolvovat. Děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu. Hezký Den
Dobrý den. Rádi bychom zakoupili 2 vouchery. Jeden na 3 dny, druhý na 5 dní a pobyt tím sjednotit na 7 dnů. Máte prosím volné termíny na 7 dní v kuse kdykoliv v době od 14 do 30 června? děkuji
Dobrý den, dle vašeho požadavku bychom měli volných 7 nocí pouze v termínu 23.6. – 30.6.2019. Je to poslední volný pokoj, pokud máte zájem, zarezervujte si ho prosím co nejdříve na recepci. Hezký den.
Dobrý den mate ještě volny pokoj pro 2 od 13.5 – 16.5
Dobrý den,
13.5. máme hotel plně obsazen. V termínu 14.5. – 17.5.2019 tedy o den
později máme volný poslední pokoj.
Dobrý den, mám zájem o pobyt v termínu 17.6. – 20.6.2019 , 1×
dvoulůžkový pokoj.
Máte v tomto termínu volný pokoj??
Děkuji za odpověď :-)
Dobrý den, v požadovaném termínu již nemáme volné pokoje.
Dobry den,
Chtela bych se zeptat ,jestli mate volny termin od 22.5. do 25.5 pro
2 osoby?
Dekuji za odpoved s pozdravem Pavlíková Petra
Dobrý den, paní Pavlíková, požadovaný termín je vyprodaný. Nejblíže je volný termín 26.5. – 29.2019. Pro zjištění volného termínu je vhodnější kontaktovat recepci telefonicky na čísle 519515310.
Dobrý den, ráda bych zakoupila poslední nabídku na 5 dní (4 noci), ale voucher je chybně nastaven na 4 dny. Můžete opravit, abych mohla zakoupit?
Dobrý den, Kristíno, varianty na 5 dní (4 noci) jsou aktivní a je možné je zakoupit. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den, mám dotaz na volný dvoulůžkový pokoj -wellnes pobyt v termínu od 23.4.-26.4.2019. Děkuji Lenka
Dobrý den, Lenko, ve vámi požadovaném termín již máme hotel obsazen.Děkujeme za pochopení…
Dobrý den, je možnost k dvoulůžkovému pokoji objednat i jednolůžkový s procedurami? Nebo jestli je možnost třílůžkového pokoje. Děkuji Petra
Dobrý den, Petro, další osobu můžete objednat přímo na recepci hotelu a lze to tak, že může být ubytovaná jak samostatně, tak společně na třílůžkovém pokoji. Cena za jednu osobu činí polovinu ceny voucheru v případě, že je ubytovaná společně na třílůžáku. Pokud bude samostatně, bude cena také polovina ceny voucheru plus 200,– Kč / noc
Dobrý den, mám zájem o wellnes pobyt na Pálavě u Nových Mlýnů v termínu 19. – 22.4.2019 ve dvou dvoulůžkových pokojich. Sdělte mi, prosím, zda je tento termín volný. Děkuji Jiří
Dobrý den, v termínu Velikonoc nelze uplatňovat vouchery ze Slevomatu. Děkujeme za pochopení…
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,máte prosím ubytování pro 5 osob od 5.8.-8.8.2019 děkuji Výborná Věra
Dobrý den, paní Výborná, ve Vámi požadovaném termínu nelze využít vouchery ze slevomatu. Máte-li zájem o ubytování, kontaktujte, prosím, přímo recepci hotelu.