Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Rajská pohoda na Náchodsku s wellness, snídaněmi a romantickou večeří
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Rezervaci pobytu proveďte co nejdříve po koupi voucheru na telefonu +420 773 777 773. Při rezervaci uvádějte kód voucheru. Případné dotazy lze směřovat také na e‑mail recepce@hotelrajskazahrada.cz
- V případě zájmu o masáže a zážitkové koupele doporučujeme závaznou rezervaci předem, a to z důvodu omezených kapacit hotelu.
- Upozornění:
- Pobyt nelze hradit pomocí faktury FKSP.
- Pokoje typu standard jsou umístěny ve dvoupodlažní budově bez výtahu.
- Restaurace se v neděli uzavírá v 19 hod.
- Dítě do 3 let bez nároku na přistýlku má pobyt zdarma (dětská postýlka 150 Kč/noc).
- Na pokoji lze mít max. dvě dětské postýlky a jednu přistýlku.
- Přistýlky/postýlky jsou na vyžádání a musejí být potvrzeny hotelem.
- Dětem do 12 let je v rámci pobytu umožněn vstup do hotelového wellness zdarma, a to pouze v doprovodu dospělé osoby.
- Třetí osoba od 3 let věku platí 500 Kč/noc (cena je včetně snídaně formou bufé) nebo 660 Kč/noc (s polopenzí).
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den.
Lze uvarit veceri na prani hosta mimo nabidku?Teta je na silne diete a mohla by
treba toho lososa jen v pare s bramborem bez omastku apod.Asi by se primo
domluvila na miste.Chceme jim to koupit jako darek.Dekuji za odpoved.
Dobrý den, ano, určitě je to možné. Prosím jen sdělit tuto informaci
již při rezervaci pobytu a pro jistotu i následně při příjezdu.
Pěkný den.
Dobrý den, rada bych se zeptala, zda ještě mate volno v termínu 21.6–23.6. Dekuji A. Voborilova
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Simča :)
dobry den chtela bych si rezervovat pobyt od 11.7. az 14.7. pro 2+pristylka prosim o cenu dekuji za odkaz
Dobrý den, bohužel v tomto termínu je hotel plně obsazen.
Pěkný den.
Dobrý den,
mohu se zeptat, zda lze v termínu 14–16.6. připlatit třetí osobu, tak
aby měla vše jako ostatní dvě v balíčku? Děkuji Lenka
Dobrý den, ano, doplatit služby, které jsou součástí pobytu,
samozřejmě možné je a to přímo na hotelu. Pro bližší informace a
eventuálně vytvoření rezervace, prosím kontaktujte recepci hotelu.
Pěkný den.
Dobrý den, ještě bych se chtěla zeptat, zda si tam z jídel vybere i vegan, kamarádka je veganka a chtěly bychom jet spolu. Tak jen pro informaci děkuji.
Dobrý den, v nabídce máme tyto vegetariánská jídla – viz níže.
Pokud ani tímto, nejsme schopni uspokojit Váš požadavek, jsem si plně jist,
že se najde cesta jak Vaší kamarádce vyhovět. Není to pro nás úplně
nestandardní požadavek. :D
Vegetariánská jídla
350g Zeleninové ragú s hlívou ústřičnou a baby špenátem (7)
129 Kč
350g Paprikový lusk se zeleninou ratatouille a gratinovaným chedarem
s holandskou omáčkou (3,7) 129 Kč
Pěkný den.
Dobrý večer, jestli jsem dobře pochopila na konec června nelze čtvrtek až neděla zarezervovat???? Děkuji Markéta
Dobrý den,
rezervace je možná v měsících červen a září, kdykoliv v rozmezí
čtvrtka až pondělí, kdy pondělí je nejzazší termín ukončení pobytu.
V měsících červenec a srpen je rezervace možná kdykoliv. Samozřejmě
rezervace jsou podmíněny dostupné volné kapacitě hotelu.
Pěkný den.
Ještě jeden dotaz prosím, v kolik hodin nejdříve je možný check in, děkuji.
Od 14 hodin.
Dobrý den, prosím, nástup je možný pouze v pátek? Ve čtvrtek nástup nelze? Též se zeptám, je nás 5, je možno jeden 2 l a jeden 3l pokoj? Nebo lze na jeden pokoj dodat přistýlku, děkuji, Jarka
Dobrý den, online rezervace jsou většinou nastaveny na termín PÁ až NE.
V případě, že chcete využít termínu od čtvrtka, kontaktujte hotelovou
recepci. Tel.: 773 777 773. Na hotelu se nachází pokoje
2 i 3 lůžkové, bližší informace Vám taktéž podá recepce.
Pěkný den.
Dobrý den, dá se tento pobyt pořídit přes FKSP a jak popřípadě postupovat? Děkuji
Dobrý den, je nám líto, ale bohužel nedá. V případě, pokud chcete
využít této možnosti, je nutné si vybrat některý z pobytových
balíčků uvedených přímo na webových stránkách hotelu. http://hotelrajskazahrada.cz/pobytove-balicky/
Pěkný den.
Dobrý den, máte také třílůžkové pokoje, pokud možno v bezbarierové části? Jsme 3 důchodkyně, jedné je 90 roků. Děkuji za odpověď
Dobrý den, ano. Prosím pro bližší informace a vytvoření vhodné
rezervace, kontaktujte hotelovou recepci. Tel.: 773 777 773.
Pěkný den.
Dobrý den,
je hotel bezbariérový, nabízíte také pokoj pro vozíčkáře? děkuji za
odpověď, Štěpánka Antošová
Dobrý den,
ano, na hotelu máme jeden pokoj, který je upraven přímo pro
hendikepované – vozíčkáře. (uzpůsobená koupelna). Hotel jako takový
nabízí bezbariérovost na budově B. Wellness je přístupné také, zde se
však již pomůcky, např. vstup do bazénu, pro hendikepované nenachází.
Pro bližší informace a správnou rezervaci vhodného pokoje, je však nutné
se spojit přímo s recepcí hotelu. Tel.: 773 777 773.
Pěkný den.
Dobrý den,
bylo by možné objednat si pobyt na fakturu na firmu?
Bylo by možné si objednat doplňkové masáže a koupele s tím, že by se to
zaplatilo předem? Jde mě o to, že firma kde pracuji proplácí dovolenou za
7000kč, tak aby jsem kolem této ceny doplnil pobyt u Vás.
Děkuji za odpověď,
S pozdravem Červený
Dobrý den, bohužel tento druh pobytu a platby hotel neumožňuje.
V případě, že chcete využít možnosti platby fakturou, můžete si vybrat
z poměrně veliké nabídky pobytových balíčků přímo na webových
stránkách hotelu.
http://hotelrajskazahrada.cz/pobytove-balicky/
Pěkný den.
Dobrý den, je možný pobyt se psem?
Dobrý den, bohužel domácí mazlíčky nejsou na hotelu povoleny.
Pěkný den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.
Rozumím tomu správně,že budova B je bezbariérová.Mám ZTP chodím o francouzských holích.Jak mám postupovat?Děkuji
Dobrý den, ano, rozumíte tomu správně. Pouze na této budově se nachází výtah. Případně je zde i umístěn pokoj pro handicapované. Při vytváření rezervace, telefonicky na recepci hotelu, je nutné tento požadavek vznést, aby pro Vás byl nalezen vhodný pokoj a termín pobytu. Tel.: 773 777 773
Pěkný den.