Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Až 7 nocí v chorvatské Podgoře: dovolená s polopenzí v hotelu přímo u pláže
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Změna ani zrušení rezervovaného termínu již není možná. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky na čísle +38521601701 či přes e‑mail reservations@medorahotels.com před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Zrušení ani změna již zamluveného termínu není možná. Při nedostavení se na pobyt voucher propadá v plné výši a takový voucher nelze refundovat.
- Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Dětská postýlka: 6 €/noc
- Dítě do 2,9 let s rodiči na lůžku s polopenzí: zdarma
- Děti od 3 do 11,9 let na přistýlce s polopenzí:
- 1.–23. 6. a 9.–23. 9.: 10 €/noc
- 24. 6. – 7. 7. a 26. 8. – 8. 9.: 15 €/noc
- 8. 7. – 25. 8.: 20 €/noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma (ve společných prostorách)
- Parkování: 6 €/den (zdarma pouze v termínech: 1.–20. 6. a 15.–30. 9.)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den když přijedu s dítětem do 2 let s vlastní cestovní postýlkou je to za nějaký příplatek? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Radku, dítě do 2,9 let je s rodiči na lůžku s polopenzí zdarma. Vlastní cestovní postýlku si s sebou samozřejmě přivést můžete. :) Krásný den, Míša :)
dobrý den dá se přes vás objednat i cestu na tuto destinaci
Dobrý den, Jakube, u této nabídky je doprava zcela na vás. Hezký den, Míša :)
Dobry den mám zájem o tuhle dovoleno a chtěly bychom dojet od 16.8. Pátek do 19.8. Pondělí chtel bych se zeptat. Mame jedno dítě 9 let . Jak to mam udělat . Nikdy jsem neobjednaval pres slevomat a jak si pak udrlam na tohle datum rezervaci a zda bude volné místo. Plus jaka bude celkova cena ? Předem moc děkuji za váš cas a odpověď s pozdravem Greguš Lukáš
Dobrý den, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera telefonicky na čísle +38521601701 či přes e‑mail reservations@medorahotels.com. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.czNebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Děti od 3 do 11,9 let na přistýlce s polopenzí: 8. 7. – 25. 8.: 20 €/noc. Tento příplatek se doplácí až na místě. Pěkný den, Honza
Dobry den
Mame zajem 3–5 dnu do 9.07 2019 polopence
2-dospeli a dve decka 2< 3 roky
Dopravu mame
jaka bude cena?, dekuju
Dobrý den, Igore, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera elefonicky na čísle +38521601701 či přes e‑mail reservations@medorahotels.com. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Doplatky za děti jsou uvedey pod odkazem Děti. :) Pěkný den, Honza
Dobry den, chtela bych se zaptat, kdyz mame 2 deti do 3 let tak obe budou zdarma? Dekuji za odpoved
Dobrý den, Zuzano, pro Vaše pohodlí se s tímto dotazem můžete obrátit
přímo na našeho partnera na e-mailu reservations@medorahotels.com.
Při sestavování nabídky jsme bohužel nepočítali s touto konkrétní
možností pobytu, tudíž záleží na tom, jak si to nastaví samotný
hotel.
Hezký den, David :-)
Chtěla bych vědět částku kolik bych zaplatila za 2dospele a jedno 12let dite a druhé 16let v období 22.7.do 26.7.Dekuji
Dobrý den, Moniko, na pokoji je možná pouze 1 přistýlka a dítě nad 11,99 let je bráno jako dospělá osoba je tedy nutné koupit pro něj samostatný voucher. Hezký den, Simča :)
Dobrý den,
chci se zeptat vystavujete na pobyt faktury?
Předem děkuji za odpoveď
Dobrý den, vystavení FKSP se týká pouze českých hotelů, v případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné nejprve se domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Simča :)
Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli zajišťujete i dopravu pri víkendovém pobytu. Děkuji za odpověď
Dobrý den, Nikčo, u této nabídky je doprava na vás. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, máme zájem o termín od 6. 7. do 13. 7. 2019. jsme rodina se dvěma dětmi 10 a 11 let a určitě nám stačí dvoulůžkový pokoj se dvěma přistýlkami nebo i klidně jednou, děti se tam vejdou......Doprava vlastní a rádi bychom polopenzi. Jaká by byla konečná cena? Děkuji za rychlou odpověď.
Dobrý den, Lucie, Vámi vybraný termín je k dispozici u varianty „Červenec a srpen, 2 osoby, 3 až 8 dní“. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Děti od 3 do 11,9 let na přistýlce s polopenzí platí 20 €/noc. Na pokoji je možná pouze 1 přistýlka, proto Vám doporučuji nejprve kontaktovat hotel a na všem se domluvit. Pokud máte problém s komunikací v cizím jazyce neváhejte se obrátit na naši podporu na emailu: pomoc@slevomat.cz. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, máme eminentní zájem o pobyt v termínu 13.7.-20.7.2019
(doprava vlastní). Jsme skupina 2 dospělí + 2děti (7 a 4 roky),
upřednostňujeme pokoj se dvěma přistýlkami, ale pokud to není možné,
máme zájem i o dva dvoulůžkové pokoje.
Prosím o sdělení, jestli je pobyt možný a o kalkulaci celkové ceny, tj.
včetně polopenze a veškerých poplatků a příplatků.
Děkuji za rychlou nabídku.
Ing. Jiří Hrudík, Přerov, mobil 73,9186543
Dobrý den, Jiří, tento termín je již bohužel obsazen a hotel nemá
dostatečné kapacity pro další hosty. Pro Vaše pohodlí si u jednotlivých
variant můžete rozkliknout možnost „Vybrat na termín“ a třeba najdete
období, které Vám bude vyhovovat.
Hezký den, David :)
Dobrý den , měla bych dotaz k pobytu chorvatské Podgoře: . Zda tato cena je i s dopravou autobusem.
Dobrý den, Gabrielo, doprava není součástí ceny voucheru. Pěkný den, Honza
Dobrý den, lze rezervovat pobyt v termínu 6–16.7.,příp delší do
20.7 včetně?
Jaká by byla celková cena pro 1dosp,dítě 13 a dítě na přistýlce
10 let?
Jsou pokoje klimatizované, popř jaká je cena. Děkuji Rambouskova Tel
775871352.
Dobrý den, v rámci této nabídky lze využít maximální dobu až 8 dní. :) O dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera telefonicky na čísle +38521601701 či přes e‑mail reservations@medorahotels.com. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.czNebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Informace o doplatcích dětí se dozvíte po rozkliknutí dané varianty pod odkazem Děti. Pěkný den, Honza
Dobrý den pišete možnost pouze jedné přistylky je možno jet s dítětem 3roky když spi s rodiči na posteli +dítě 9let přistylka?
Dobrý den, Aneto, v tomto případě to je možné, ale hotel to prý
velice nedoporučuje a bude to velmi nekomfortní.
Hezký den, David :-)
Dobrý den.
Jsme dva dospělí a dvě děti. Je možné u této nabídky poskytnout
ubytování apartmánového typu?
Milan
Dobrý den, Milane bohužel taková varianta není možná. Ubytování je pouze ve dvoulůžkovém pokoji Standard s balkonem a na každém pokoji je možná pouze 1 přistýlka. Pěkný den, Honza
Před chvílí jsem si objednal pobyt od 9. do 15.6.- tedy 6 nocí za
8.990.-. Chtěl jsem hned uhradit, ale nežli jsem se vrátil s kartou, program
se ukončil. Při novém objednávání jsem již odmítnut, že termín je již
rezervován. Je v tom moje rezervace ?
Děkuji
Dobrý den, Jiří, vidím u Vás již uhrazený termín Ne 9. 6. – So
15. 6. 2019.
Tato rezervace je tedy Vaše, žádná jiná ne.
Hezký den, David :)
Dobrý den, je možno dokoupit dopravu? Děkuji Pavlina
Dobrý den, Pavlíno, v rámci této nabídky to není možné, zahrnuje pouze ubytování a stravování, doprava je ve vlastní režii a je tedy třeba řešit ji zvlášť. Pokud stojíte o zájezd k moři i s dopravou, můžete vybírat z těchto nabídek: https://www.slevomat.cz/cestovani/dovolena-u-more?filtry%5Bdoprava%5D=autobusem#nabidky. Věřím, že z tak široké nabídky vyberete tu pravou pro Vás :) Přeji pěkný den
Dobrý den,máte volný termín 13.7–20.7.2019? 2dospělí+1dítě 9let.Děkuji za odpověd Lesniaková
Dobrý den, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo
u partnera na e-mailu reservations@medorahotels.com
nebo tel. +385 21 601 701. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si
Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním
kalendáři. :)
Pěkný den, David
Dobrý den , chtěla jsem se zeptat, zda jr doprava vlastní?, nikde to napíšete. Dekuji
Dobrý den, Sandro, přesně tak doprava je u této nabídky po vlastní ose. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den, ano, termín 15. – 21.6. je již obsazen. Ale je obsazen námi, již jsme provedli koupi s rezervací termínu :). Jaký by byl, prosím, případný doplatek za jednu další noc pro 2 dospělé osoby? Děkuji.
Dobrý den, Petro, cena žetí osoby na přistýlce činí 20 €/noc. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den,
rádi bychom využili termínu 15.6.-22.6., ale rezervaci nám to povoluje pouze
do 21.6. (z důvodu jiné ceny). Je, prosím, možné si k voucheru doplatit
jednu noc navíc (z 21.6.-22.6.)? Nebo jak toto, prosím, pořešit?
Děkuji.
Dobrý den, Petro, ve Vámi požadovaném termínu je již bohužel plně obsazeno. Zkuste proto prosím buď vybrat jiný termín nebo jinou nabídku, kde již termín nebude problém :) vybírat můžete z velké nabídky podobných zájezdů zde: https://www.slevomat.cz/cestovani/dovolena-u-more. Přeji pěkný den
Dobrý den.prosim potřebuji přistýlku pro 11leteho syna k voucheru..na koho se mám obrátit.dekuji Čebiš
Dobrý den, Michale, přistýlka se platí až na místě. A ceny jsou:
Děti od 3 do 11,9 let na přistýlce s polopenzí:
1.–23. 6. a 9.–23. 9.: 10 €/noc
24. 6. – 7. 7. a 26. 8. – 8. 9.: 15 €/noc
8. 7. – 25. 8.: 20 €/noc. Hezký den, Simča :)
Dobrý den mám zájem o termín 24.8.-6.9. Dva dospělí a dvě děti 14 a9 let máme koupit dva vouchry? a jak zajistit pokoje vedle sebe prosim pejska je možné děkuji Lucie
Dobrý den, Lucie, na pokoji je povolena max. 1 přistýlka, Pokud chcete s vámi pojedou dvě děti, je nutné koupit 2× voucher. Pokoje vedle sebe již komunikujete přímo s hotelem na emali: reservations@medorahotels.com. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s komunikací potíže, rádi to vyřešíme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz. Pobyt s domácím mazlíčkem není povolen. Hezký den, Simča :)
Dobry den, muzete zajistit dopravu z Olomouce primo do hotelu? V terminu
2.6.-9.6? Dekuji za informaci.
Hello can you areange the transport from city Olomouc to your hotel? 2.6.-9.6?
Thank you for information.
Dobrý den, Evo, doprava do Chorvatska je v režii nakupujících, v rámci této nabídky doprava zajištěna není. Pod tímto odkazem však naleznete termíny dovolených, kde je doprava zajištěna: https://www.slevomat.cz/cestovani/dovolena-u-more?filtry%5Bdoprava%5D=autobusem#nabidky. Pěkný den
Dobrý den. Mám zájem o termín od 22.6–28.6 pro 2 dospělé. Děkuji
Dobrý den, Moniko, Vámi vybraný termín je stále volný, při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den, mám zájem o pobyt v hotelu Pdgorka v termínu 14.9. –
27.9. 2019
pro 3 dospělé a 1 dítě (8 let) a to:
1× dvoul. pokoj s přistýlkou + polopenze
1× jednol. pokoj + polopenze
Je možné, prosím, zaslat cenovou nabídku?
Dobrý den, Zdeňku, bohužel na Vámi preferovaný datum není možné uplatnit žádnou z variant voucherů, které nabízíme. Budeme rádi, když si vyberete jinou nabídku, či upravíte termín a využijete stávající. Platnost voucheru je uvedena vždy pod názvem jednotlivých variant :) Pěkný den, Honza
Dobrý den.Chtěla jsem se zeptat jestli zajištujete i dopravu.Děkuji
Palková
Dear,
Yes we can arrange a transfer, can you give me the details?
Dobrý den, pokud koupím 2× voucher je možno zajistit pokoje vedle sebe? Děkuji
Dear,
Thank you for your question. yes, we can organize two rooms one next to
each other.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer,mám dotaz ,mám rezervaci od 7.9 a nevím kdy tam můžu přijet v kolik hodin je tam nástup.Dekuji Petr
Krásný den, Petře :) Nástup v hotelu je možný od 14 hodin :) Přeji hezký den, Týna :)