Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Ve všední dny za relaxací: pobyt ve Vinařství U Kapličky s wellness a vínem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Termín si zamluvte co nejdříve e‑mailem na recepce@vinarstviukaplicky.cz – s recepcí se také domluvte v případě speciálních požadavků na ubytování (klimatizace, přistýlky atd.).
- Sčítání voucherů není možné.
- Děti do 2,99 let mají ubytování zdarma bez nároku na lůžko a stravu.
- Děti od 3 do 6,9 let na pevném lůžku za 350 Kč / noc vč. snídaně.
- Děti od 7 let a dospělé osoby na pevném lůžku za 500 Kč / noc vč. snídaně.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni (pouze do 5 kg)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, plánujete nabídnou červnové termíny? Děkuji Milan
Dobrý den,
pobyty nabízíme dle aktuální situace s krátkým časovým odstupem a
nejsme proto schopni Vám momentálně říct, jestli je nabízet budeme či
nikoliv. Sledujte prosím naši nabídku na Slevomatu. Děkujeme za pochopení a
přejeme Vám hezké Velikonoce.
Dobrý večer ,prosím Vás máte volno od 16.4 do 18.4 ? děkuji moc Pechanec
Dobrý den,
ano v tomto termínu volno máme stačí zakoupit voucher a pak nám napsat na
email o rezervaci. Děkuji :-)
dle informace v zařízení Vinařství u Kapličky objednáváme woucher pro 2 osoby od 28,4,,–29,4, na 2 dny a druhý navazující na 2 dny 30.4. – 1,5, děkuji a obdržím od vás kod na zaplacení ?
Dobrý den, Miloslavo, stačí vložit do košíku odpovídající vouchery s odpovídající platností, dále pak pokračujete k výběru platby a sama si zvolíte způsob, který Vám bude nejvíce vyhovovat. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, jeden dotaz ten květen se obsazenost může ještě změnit měly bychom zájem na začátek května. – 2 osoby, a nevím jak je volno ten konec dubna když jsou velikonoce: děkuji Hodaňová
Dobrý den paní Hodaňová,
děkujeme za Váš zájem, Májové pobyty na 3 dny a 2 noci jsou Bohužel
vyprodané a další balíčky přidávat neplánujeme z důvodů obsazenosti
penzionu. Děkujeme Vám za pochopení.
Dobrý den,chtěl jsem se zeptat jestli mate volný termín od 12.4 do 14.4.Dekuji
Dobrý den,
je mi líto,ale víkendový pobyt máme obsazen.
Dobry den, mate volny termin na konci července a začatek srpna?
Dobrý den,
na dostupnost pokojů se můžete podívat do naše online systému https://www.vinarstviukaplicky.cz/rezervace/
Jeste zmena nakonec by mi vyhovoval termin 23.4 24.4 mate tam volno ?
Dobrý den,
ve Vámi poptávaném termínu máme volno .
Dobry den bylo by mozne zarezervovat terminy 16–17.4 ?
Dobrý den, ano v tomto termínu volno máme :-)
Dobrý večer, byla by možnost ubytování od 22.4. do 24.4.? Dekuji Palonci
Dobrý den, Martine, o dostupnosti termínů se informujte přímo u partnera na recepce@vinarstviukaplicky.cz. Pěkný den, Honza
Dobrý den byl by volný termín na velikonoce od soboty do pondělí, nebo od té neděle.
Dobrý den, Lenko, nabídku bohužel nelze uplatnit v období Velikonoc, zkuste se tedy podívat a třeba najdete jiný termín, který Vám bude vyhovovat. Hezký den :)
Dobrý den, byl by volný pobyt v období 15.-18.4? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
ve Vámi poptávaném termínu máme volno.
Dobrý den,
rád bych se zeptal, zda když je voucher bez termínu, tak zda si mohu objednat
pobyt například až na srpen, ikdyž jeho splatnost vyprší do 30.4.?
Děkuji za odpověď
Adam Dolejš
Dobrý den,
voucher je nutné uplatnit do konce dubna – platnost vyprší do
30.4.2019
dobrý den, chtěli bychom s manželkou k vám přijet, mame jen jeden
dotaz vaše wellness je s plavkami nebo bezplavkové? v případě nutnosti
plavek v bazenu (chápeme) jak je řešen pobyt v saunách a ve vířivce?
Děkujeme za odpověď Struhalovi
Dobrý den , celé wellness máme s plavkami , sauny jsou samozřejmě
bezplavkové .
Děkujeme a přejeme hezký den.
Dobrý den,lze uplatnit příspěvek zaměstnavatele na koupi voucheru?Děkuji
Dobrý den,
je to samozřejmě možné, obraťte se prosím s tímto požadavkem na
Slevomat, dostanete od nich podklady, které potom zašlete na naši recepci,
kde objednávku zpracujeme pro zaměstnavatele. Po zaslání čísla voucheru ze
Slevomatu ho pošlete nám na recepci s požadovaným termínem a my Vám pokoj
zarezervujeme. Doporučujeme Vám zároveň si dopředu telefonicky ověřit
dostupnost Vámi požadovaného termínu.
Děkujeme a budeme se na Vás těšit.
Dobrý den, Martino, Pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Kde uplatnit“." Pěkný den, Honza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, rády bychom přijely na Rúžovy degustacni pobyt,ale jsme tři, je možné nějak nakombinovat?
Dobrý den,
ano je možné tento pobytový balíček nakombinovat. Prosím kontaktujte nás na email recepce@vinarstviukaplicky.cz. Děkuji :-)