Rezervace: Pobyt rezervujte výhradně na e‑mailu marienbadreservation@axxos.co – a to co nejdříve po zakoupení voucheru (ideálně do 30 dnů) z důvodu rychle se plnící ubytovací kapacity.
Před zakoupením voucheru se doporučuje kontaktovat hotel na tel. +420 773 317 942 (po–pá od 09:00 do 17:00) ohledně dostupnosti vámi poptávaného termínu. Při rezervaci nahlaste kód voucheru a případné požadavky na ubytování dětí nebo zvířat.
Na pobyt není možné čerpat příspěvek FKSP (či vystavit pro forma fakturu).
Dítě do 2,99 s rodiči na lůžku: zdarma (dětská postýlka na vyžádání zdarma)
Dítě od 3 do 12,99 na pevném lůžku: 750 Kč / noc nebo na přistýlce 500 Kč / noc včetně snídaně a vstupu do wellness (bez procedur). Dokoupení polopenze: 150 Kč / noc
Dítě od 13 let bráno jako dospělý, na pevném lůžku 0 % sleva z ceny balíčku na osobu, na přistýlce 20 % sleva z ceny balíčku na osobu
Na pokoji je možná pouze jedna přistýlka (k dispozici na vyžádání)
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
dobrý den,prosím poradte mi jak vystavit fakturaci na zamestnavatele? mám
napřed potvrdit objednávku nebo napřed napsat do hotelu?děkuji Petra
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod.
Twisto není možné použít pro způsob platby bankovním převodem. Poté se
obraťte na daného poskytovatele slevy (např. hotel). Kontaktní údaje na
poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsání platby výjimečně počkáme týden.
Hezký den, David :-)
jana
Bylo by možné prodloužit pobyt na 4 dny?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, pro Vaše pohodlí se můžete obrátit přímo na našeho
partnera na telefonním čísle: 773 317 942. Určitě Vám rádi vyjdou
vstříc. :)
Hezký den, David
Hana K.
Dobrý den, je možné u vás uložit kola? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano, ano, v hotelu mají vyhrazenou místnost, kde je možné
si kola uložit.
Hezký den, Simča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den,prosím poradte mi jak vystavit fakturaci na zamestnavatele? mám napřed potvrdit objednávku nebo napřed napsat do hotelu?děkuji Petra
Dobrý den, Petro, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod. Twisto není možné použít pro způsob platby bankovním převodem. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (např. hotel). Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti, není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme. Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu času a proto vám na připsání platby výjimečně počkáme týden.
Hezký den, David :-)