Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Pohodová dovolená na Šumavě: ubytování s polopenzí a spoustou výletů
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín si zarezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu hotelnastrazi@jbjm.cz nebo na telefonních kontaktech 606 916 585 či 376 390 142.
- Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Děti do 2,9 let: ubytování zdarma bez nároku na stravu a vlastní lůžko
- Dítě ve věku 3–10,9 let: 390 Kč/noc s polopenzí
- Starší osoby dle platného ceníku
- Domácí mazlíčci zdarma
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den. Děti do 11 let mají ubytování na noc s polopenzí za 390kč,to je na dvě noci 780kč a starší dcera bude mít ubytování na noc s polopenzí za 500kč a na dvě noci za 1000kč.Vyjde tedy levněji koupit ještě jeden voucher pro děti jestli dobře počítám.
Samozřejmě. S pozdravem Jarka Brabencova
Dobry den, nez zakoupom voucher-mare prosim volno pro dva 23.9. – 26.9. ?
Dobrý den, Zdenko, o dostupnosti termínů se prosím informujte přímo u partnera na e‑mailu hotelnastrazi@jbjm.cz nebo na telefonních kontaktech 606 916 585 či 376 390 142. Pěkný den, Honza
Přeji krásný den, v požadovaném termínu mám volno.
S pozdravem Jarka Brabencova
Máte prosím moznost uschovat kola během pobytu?
Přeji krásný den, samozřejmě.
S pozdravem Jarka Brabencova
Dobrý den, je možno koupit dva poukazy na dve noci a spojit je? 5 noci uz je hodně a tři noci málo , 4 jsou optimální :-) dekuji
Dobrý den, Katko, to by neměl být problém, pro přesnější informace se informujte přímo na e‑mailu hotelnastrazi@jbjm.cz nebo na telefonních kontaktech 606 916 585 či 376 390 142. Přeji pěkný den :)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda máte volný termín od 16.-18.4. ? Rády bychom
přijely s kamarádkou a dvěma psy ( border kolie+ ridgeback).
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Hano, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera na e‑mailu hotelnastrazi@jbjm.cz nebo na telefonních kontaktech 606 916 585 či 376 390 142. Domácí mazlíčci mají pobyt zdarma, ale nahlašte oba pejsky při rezervaci. Pěkný den, Honza
Přeji krásný den, v požadovaném termínu mám volno.
Na Vaši návštěvu se těší Jarka
mam dotaz kdys jsem 1 o.s. tak budu platit za dva Kohlross
Prosím zavolejte 605 916 585. S pozdravem Jarka Brabencova
Dobrý den, proč je cena uvedena jako balíček pro dva, když se pak cena zdvojnísobí? Neříkám, že není cena výhodná, ale takto to nebývá zvykem – když balíček, pak konečná cena.
Přeji krásný den, jako provozovatel předpokládám, že cena je
konečná.
S pozdravem Jarka Brabencova
Zdravím,chci sr optat,kolik wc a sprch je na patře a kolik hostů je při plné kapacitě na patře. Máme zajem o termin od 21.7.-24.7.19.
Přeji krásný den, v požadovaném termínu Vám mohu vyhovět.
S pozdravem Jarka Brabencova
Mám zájem o koupi pobytu v hotelu na Stráži. Vybrala jsem poukaz, přihlásila se a zaškrtla že chci uplatnit svých 100 kreditů. Bohužel jsem špatně vybrala platbu, košík jsem zrušila a chtěla objednat znovu. V druhé objednávce se mi nabídka na uplatnění již neobjevila. Tak si dál nevím rady. Chci platit převodem. Můžete mi poradit. Děkuji Marie Černá
Dobrý den, Marie, dnes v 10h ráno Vám bylo zpět připsáno 100 kreditů. Nyní by vám měli jít uplatnit bez problémů. Hezký den, Simča :)
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat jestli je možné se u Vás ubytovat od
22.3.-24.3.
Děkuji za odpověd
Jana K
Přeji krásný den, v požadovaném termínu mám volno.
S pozdravem Jarka Brabencova
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den platbu jsem odesílal v pátek přes internet banking bohužel platba bude odeslána až v pondělí 10.6.Není to problém když jsem měl zaplatit do 9.6?
Děkuji za odpověď Šindelář.
Dobrý den, Stanislave, prodloužila jsem Vám dobu splatnosti až do 21.6. Takže bude vše v pořádku. Hezký den, Simča :)