Otevřené vouchery: Po zakoupení kuponu je nutná rezervace na tel. +421 918 060 803 nebo e‑mailem na info@hilson.sk
Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru.
Rezervace je dostupná od 8:00 do 20:00 hod.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při emailové či telefonické komunikaci.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, kdy je možno uplatnit slevu na skipas. Pokus bych si již teď
chtěl koupit skipas na Jasnou. Můžu již teď uplatnit vaši slevu ? Díky
Sláma Jaroslav
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, kdy je možno uplatnit slevu na skipas. Pokus bych si již teď chtěl koupit skipas na Jasnou. Můžu již teď uplatnit vaši slevu ? Díky Sláma Jaroslav