Rezervace: Pobyt si rezervujte z kapacitních důvodů co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu wien@hb1.at (doporučujeme rezervaci minimálně 14 dní před plánovaným příjezdem).
Pomoc s rezervací: Na recepci mluví anglicky a německy. Pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
DOBRÝ DEN ,MÁTE VOLNÝ TERMÍN OD 15.5.DO 16.5.2019,DĚKUJI
NAVRÁTILOVÁ
Linde Personalservice GmbH
Dobrý den. Ohledně volného termínu se prosím obraťte přímo na recepci
hotelu: wien@hb1.at
S rezervací či ověřením termínů Vám rádi pomůžeme na emailu pomoc@slevomat.cz, kde nám
zašlete název hotelu s preferovaným termínem. Přeji hezký den
Alena Piroutová
Dobrý den.
Chtěla jsem se zeptat,kdy končí tato nabídka na Slevomatu?
Děkuji,
Alena
Slevomat.cz
Dobrý den, Aleno, doba vystavení nabídky není pevně stanovena a odvíjí
se od více faktorů. Před koncem nabídky se u akce objeví časový
odpočet. Čím dříve zakoupíte tím lépe :) Pěkný den, Honza
Martin
Dobrý den, kde je možné si rezervovat termín? Nemáte prosím odkaz?
A pokud máme dítě, nemusíme to hlásit předem? Stačí zaplatit na
místě? Je možnost přistýlky? Děkuji Martin Srnec.
Linde Personalservice GmbH
Vážení zákazníci,
můžete nám poslat název hotelu? Jako německá společnost nabízíme mnoho
hotelů prostřednictvím našeho partnera selvomat.cz. Rádi bychom vám
zaslali kontaktní údaje hotelu.
S pozdravem
Linde Personalservice GmbH (Německo)
Lenka
Dobrý den,
můžete zajistit pobyt i na víkend, dvě noci z pátku do neděle? Všimla
jsem si, že hotel nabízí i balíček se slevou na jízdenky a vstupné do
památek. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko, v této nabídce jsou pouze varianty voucheru na všední
dny. Můžete si však nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak
vám případná další akce neuteče. Hezký den, Simča :)
Jitka
Dobry den, chtela bych se prosim zeptat, zda je mozne dokoupit 3.osobu a za
jakou cenu. A popripade, zda mate volno 13.5.-14.5.dekuji
Jo a zda je mozne si nechat po check out nekde u vas kufry a vyzvednout si je
vecer? Dekuji moc za odpoved Varmuzova
Jitka
Dobry den. Chtela bych sebprosim zeptat,zda jde doplatit 3.osoba a za kolik?a
zda mate volny termin 13.-14.5.? A zda je mozne po check out nechat u Vas
kufry a vyzvednout je k veceru? Dekuji moc za odpoved
Slevomat.cz
Dobrý den, Jitko, příplatek za další dospělou osobu je 25 Euro +
7,9 euro za snídani. S rezervací či ověřením termínů Vám rádi
pomůžeme na emailu pomoc@slevomat.cz, kde nám
zašlete název hotelu s preferovaným termínem. Hezký den, Simča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, lze voucher uhradit prostřednictvím benefit programu Eden Red?
Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu: pomoc@slevomat.cz