Otevřené vouchery: Ověření volné kapacity a rezervace předem: penzion.sanandre@gmail.com nebo na tel .: +421 908 904 629.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit) .
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli máte volno v termínu
27.2.-3.3. pro 2 osoby a dvě děti( 2a5) Děkuji.
San André
Dobrý deň, v daný termín nemáme voľné kapacity
Kateřina Růžičková
Dobrý den,
zaujala mě nabídka Jaro kdykoliv na 3 noci. Mám dotaz, kdybych si
připlatila pobyt pro 2 děti, bude v uvedené ceně i polopenze, případně
vstup do bazénu a sauny?
Předem děkuji za odpověď, Kateřina Růžičková
Slevomat.cz
Dobrý den, Kateřino, jak je uvedeno pod nabídkou, doplatky za děti
zahrnují pouze ubytování. Strava a další procedury by byly k úhradě na
místě :-) krásný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli máte volno v termínu 27.2.-3.3. pro 2 osoby a dvě děti( 2a5) Děkuji.
Dobrý deň, v daný termín nemáme voľné kapacity