Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pohodička v Telči: víkendy i všední dny na 2 až 5 dní pro 2 s polopenzí i vínem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu hotel@cernyorel.cz nebo na telefonu +420 567 243 222 či +420 731 907 222. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Dítě do 3,9 let má pobyt zdarma bez nároku na lůžko a stravu.
- Dítě od 4 do 11,9 let má pobyt s polopenzí za 600 Kč/noc.
- Dítě nad 12 let či na přistýlce má pobyt s polopenzí za 750 Kč/noc.
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den,chtel bych se zeptat na ubytovani pro 2 osoby na 3dny v terminu od31.5.2019az4.6.2019Moc dekuji Dusek Vlastimil
Dobrý den, Vlastíku, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partner na e‑mailu hotel@cernyorel.cz nebo na telefonu +420 567 243 222 či +420 731 907 222. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den,
ve Vámi poptávaném termínu máme dosud volné pokoje.
Recepce
Dobrý den, je u Vas v hotelu prostor pro kola?
Dobrý den, Aleno, ano hotel má vlastní kolárnu, Hezký den, Simča :)
Dobrý den, mám zarezervovaný termín 31.5.-2.6., potřebuji se ještě
domluvit s přítelkyní, stačí zaslat číslo voucheru během týdne, nebo
je to pozdě.
Děkuji Koberová
Dobrý den,
číslo voucheru zašlete prosím co nejdříve jak budete moci.
Recepce
Dobrý den, jsme tři přítelkyně a ráda bych se zeptala zda je možné ve Vašem hotelu objednat ubytování ve třílůžkovém pokoji? Pokud ano,Slevomat nabízí pobyt pro dvě osoby na čtyři noci za částku 5999 Kč. Jaká by byla výše požadované částky pro nás tři. Děkuji za odpověď.
Zavolejte nám prosím na 731907222 nebo 567243222.
Děkujeme
recepce
Objednala jsem pobyt na 7–9.6.2019 a následně zjistila, že jsou
i pokoje bez sociálního zařízení . Mohu dodatečně požadovat sociální
zařízení na pokoji?
Děkuji
Ivana Pištěková
Ano,samozřejmě
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je na pokoji televize. Děkuji.
Dobrý den,
na pokojích je televize samozřejmě k dispozici.
Recepce
Dobrý den. Chci se zeptat, zda u Vás lze též použít vouchery PEPA.cz? Děkuji za odpověď. Krásný den.
Dobrý den,
omlouváme se ale takovéto vouchery u nás nelze využít.
Recepce
Dobrý den, můžou k Vám malá plemena psů?
Děkuji.
Dobrý den, Kateřino, ano mazlíčci jsou vítáni a mají vstup zdarma. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, včera jsem zaplatila pobyt přes slevomat a protože je to jako dárek, tak bych potřebovala aby mi přišel poukaz do 5.2.2019. Bude to možné? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
jak jsme Vám již jednou odpovídali, musíte se obrátit přímo na Slevomat.
Hotel tyto vouchery nerozesílá.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla jsem zakoupit voucher na 3 denní pobyt a v platebních možnostech bylo možno zaplatit přes twisto, přišel mi kod který jsem odeslala, ale stále se to načítalo a nic se nedělo a tak jsem se z toho vrátila zpět. Nemám na twistu zřízený žádný účet. Teď nevím zda je nebo není koupeno a co dál dělat. Prosím o info. Děkuji
Dobrý den,
bohužel s tímto problémem Vám nedokážeme pomoci. Obraťte se prosím přímo na Slevomat.
Recepce