Udělejme to zajímavější. Kurz nefunguje. Clověk by předpokládal, že
uplatnění voucheru je do 31.1. ale i tak získám týdenní přístup.
Poprvé jsem žádala o přístup ke kurzu 22.12, nicméně nakonec mi byl
zřízen 30.1. Po přihlášení se zobrazoval přístup 7.2. , otevřela jsem
francouzštinu a došla do lekce 4. Dnes se mi nedařilo přihlásit s tím,
že takový uživatel neexistuje. Na pátý pokus to vyšlo a veškeré kurzy
jsou bloklé a uvedeny jako PREMIUM s požadavkem platby. Můžete mi to
vysvětlit a otevřít přístup, prosím?
lerni.us
Dobry den,
Obraťte se na nás prostřednictvím help@lerni.us. Pomůžeme vám
s vaším problémem.
S pozdravem
Diana
Patrně jste nepochopili, co mi jde. Mluvím anglicky plynule, ale podmínky
uvádějí „kod voucheru uvést v emailu“, nikoliv generovat a stáhnout
PDF a poslat přílohu, což na mobilu situaci komplikuje. a úroven kurzu
/francouzštiny/ je bohužel nízká. Některé mluvené výrazy zcela chybí a
jsou nahrazeny nahrávkou angličtiny, v klávesnici francouzských znaků
znaky chybí a s obyčejným C mi kurz generuje chybnou odpověd. a čekat
přes celé vánoce, až mi někdo odpoví na po novém roce? Smutné
lerni.us
Dobry den,
Obraťte se na nás prostřednictvím help@lerni.us. Pomůžeme vám
s vaším problémem.
S pozdravem
Diana
„Rezervace: Po zakoupení voucheru si napište o přihlašovací údaje na
e-mail info@lerni.us,
zároveň uveďte ve zprávě kód voucheru“ Psala jsem tam nejednou, a vzdy
uvedla kod voucheru. pokazde prijde anglicky odpoved, ze musim poslat cely
voucher. nechapu proč? je to lenost okopírovat pár číslic?
lerni.us
Dobry den,
Lerni je mezinárodní jazyková škola a slouží více než 100 zemích. To
je důvod, proč dostanete odpověď v angličtině. A existuje spousta
různých webových stránek prodávajících tyto kurzy po celém světě
vouchery, kde jste si koupili svůj předmět. Děkujeme za pochopení.
s pozdravem
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Udělejme to zajímavější. Kurz nefunguje. Clověk by předpokládal, že uplatnění voucheru je do 31.1. ale i tak získám týdenní přístup. Poprvé jsem žádala o přístup ke kurzu 22.12, nicméně nakonec mi byl zřízen 30.1. Po přihlášení se zobrazoval přístup 7.2. , otevřela jsem francouzštinu a došla do lekce 4. Dnes se mi nedařilo přihlásit s tím, že takový uživatel neexistuje. Na pátý pokus to vyšlo a veškeré kurzy jsou bloklé a uvedeny jako PREMIUM s požadavkem platby. Můžete mi to vysvětlit a otevřít přístup, prosím?
Dobry den,
Obraťte se na nás prostřednictvím help@lerni.us. Pomůžeme vám s vaším problémem.
S pozdravem