Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den, lze prosim platit pres benefit plus? Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo, ano tuto variantu je možné zaplatit kartou Benefit plus.
Vše o benefitním programu se dozvíte na našich stránkách v kategorii
Cafeteria: https://www.slevomat.cz/cafeteria.
Pěkný den, Honza
Eva
Prosím, kdy začne tryskat zpívající fontána?
Děkuji
Hotel Polonia
Dobrý den zahájení je 30.4.19 v 21 hod
Iva Horňáková
Dobrý den je možné mít místo plné penze jenom plopenzi ?
Hotel Polonia
Dobrý den,
v pultové nabídce máme různé varianty. balíčky přes slevomat jsou pouze
s plnou penzí
S pozdravem recepce
Hotel Polonia
Dobrý den , ano je to možné.
S pozdravem
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Jaké procedury nabízíte a za jakých podmínek?
Dobrý den , info 602430418