Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Zima nebo jaro ve 4* hotelu v Beskydech s privátním wellness a polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na tel. 558 640 901, 558 680 145 či 602 130 991 nebo online přes rezervační formulář. Kód voucheru vložte do poznámky.
- Vouchery je možné sčítat a pobyt si tak prodloužit.
- Dítě do 2,9 let má pobyt zdarma s rodiči na lůžku a bez nároku na služby.
- Dítě od 3 do 11,9 let platí 600 Kč / pobyt s polopenzí bez dalších služeb.
- Osoba nad 12 let platí 1200 Kč / pobyt s polopenzí bez dalších služeb.
- Doplatky se hradí na recepci při příjezdu.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Prosím o pobyt vánoční 4 osoby dva pokoje v termínu 22.12.-26.12.2019 s polopenzí jaká je dostupnost a cena děkuji
Dobrý den paní Bosáková, o dostupnosti termínů se prosím kontaktujte přímo na recepci na tel. čísle 602 130 991. Děkujeme za pochopení
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,jestli máte volný termín od 3.5–5.5,děkuji
Dobrý den, Zdenko, o dostupnosti termínů se prosím kontaktujte v hotelu na tel. 558 640 901, 558 680 145 či 602 130 991. Pěkný den, Honza
Dobrý den, může s námi vychovaný pejsek, cca 15kg?
Dobrý den,
ubytování se zvířátky bohužel není možné.
Přeji příjemný den
Dobrý den,
byl by volný termín 28. – 30. 04. popřípadě 05. –
07. 05. 2019?
Dobrý den paní Cieslarová, pro informaci o volných termínech volejte prosím recepci hotelu Terasa na telefon 602 130 991 . Přeji příjemný den
Dobry den, budete mit prosim v nabidce i pozdejsi terminy(cerven -srpen)
?
Dekuji Veronika
Dobrý den paní Veroniko,
ano, budeme. Prozatím k tomu nemám více informací.
Přeji příjemný den
Dobrý den, máte volný termín 8.-10.3.2019 pro dva?
Dobrý den pane Škrabale, pro informaci o volných termínech volejte prosím recepci hotelu Terasa na telefon 602 130 991 . Přeji příjemný den
Dobrý večer,
lze tento poukaz pro 2 dospělé osoby uplatnit pro 1 dospělou osobu a
2 děti (7 a 10 roků)? Děkuji. Pavla
Dobrý den, Pavlo, ano je to možné =) jedno dítě zřejmě to starší bude považováno za dospělou osobu a mladší dítě do 11,9 let platí 600 Kč za pobyt s polopenzí bez dalších služeb. Hezký den, Simča :)
Dobrý den prosím máte také 1 lůžkové pokoje?
A kolik stojí nebo by jste mi našli spolubydlící díky.
Dobrý den pane Bendo, pobyt je pro určen pro dvě osoby, pokud chcete
přijet samostatně, kontaktujte recepci.
Děkuji
Dobrý den máte prosí volno od 24.2–26.2 . Jsme dva dospělí a jedno dítě 10 let Děkuji Martinakova
Dobrý den paní Martináková,
pro informaci o volných termínech volejte prosím recepci hotelu Terasa na
telefon 602 130 991 . Přeji příjemný den
Dobrý den, lze vystavit fakturu na zaměstnavatele? Ráda bych využila zaměstnanecký benefit. Děkuji za odpověď Šárka
Dobrý den paní Šárko, ano, víkendový pobyt lze zaplatit přes fakturu. Bližší informace Vám sdělíme na telefonním čísle 602 130 991 anebo emailem reception@hotelterasa.eu. Přeji příjemný den
Dobrý večer!
Prosím o info, zdali je volný pokoj pro dva v termínu 28.4.-
30.4. Děkuji
Dobrý den pane Františku, pro informaci o volných termínech volejte prosím recepci hotelu Terasa na telefon 602 130 991 . Přeji příjemný den
Dobry den,
rada bych se zeptala, zda mate volnou kapacitu na pobyt pa-ne v terminu 15.-
17. 2. 2019, pripadne zda se nekde lze podivat na calendar volnych terminu.
Moc dekuji za Vasi odpoved.
Zdravi
Jitka Pracharova
Dobrý den paní Prachařová,
pro informaci o volných termínech volejte prosím recepci hotelu Terasa na
telefon 602 130 991 .
Přeji příjemný den
Dobrý den, je možné ubytování s 6 měsíčním dítětem? Jaký by byl
případně doplatek?
Děkuji Veronika
Dobrý den paní Veroniko,
Dítě do 2,9 let má pobyt zdarma s rodiči na lůžku a bez nároku na
služby. V případě potřeby máme k dispozici cestovní postýlku.
Přeji příjemný den
Dobrý den přeji,obracím se s dotazem v kolik hodin je nástup při pobytu pátek-neděle?Děkuji za odpověď.
Dobrý den paní Darjo,nástup na víkendový pobyt je od 16.00.Přeji příjemný den.
Dobrý den, jde u vás uplatnit FKSP? Na víkendový pobyt. Děkuji Katka k.
Dobrý den paní Katko, ano, víkendový pobyt lze zaplatit přes FKSP. Bližší informace Vám sdělíme na telefonním čísle 602 130 991 anebo emailem reception@hotelterasa.eu. Přeji příjemný den
Dobry den,
Je Vas volno od 15.2.-19.2.2019 pro 2 dospele a 2 deti?
Dekuji za odpoved.Lenka P.
Dobrý den paní Lenko, pro informaci o volných termínech volejte prosím recepci hotelu Terasa na telefon 602 130 991 . Přeji příjemný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den chci se zeptat dnes jsem platila za wellness pobyt ale jeste mi neprisel zadny email jak dlouho mam cekat kdyz jsem to posilala s moneta banky?
Dobrý den paní Štěrbová,
ohledně platby kontaktujte prosím, Slevomat.
Děkuji a přeji příjemný den