Otevřené vouchery: Ověření volné kapacity na tel. čísle: + 36 96 900500 nebo e‑mailem: hotel@garzonplaza.hu (anglicky nebo maďarsky). Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, měli jsme zájem o pobyt od 4. do 7.4. (4 dny), termín se
zobrazuje jako volný, ale když ho chci zakoupit, objevuje se zprava, že není
dostupný. Měli bychom zájem o 3 pokoje pro 2. V hotelu mi řekli, že
místa mají dost. V čem je tedy problém?
Děkuji
Jan Mráka
Slevomat.cz
Dobrý den, Jane, pokud jste domluvený s hotelem na termínu stačí
nakoupit voucher bez termínu a následně provést rezervaci. :) Rezervaci
můžete provést na tel. čísle: + 36 96 900500 nebo e-mailem: hotel@garzonplaza.hu.
Pěkný den, Honza
Lucie Kroupová
Dobrý den,
Tady v dřívějších odrážečů již zazněl i dotaz, na který se chci
zeptat, protože je mi to není zcela jasné. Mohla bych se prosím zeptat, zda
vstupenka do lázní je i do saunového světa nebo se musí něco
dokupovat?
V popisu máte zmíněný i saunovy svět, tady v dotazech jste odpověděli
kladně, že vstupenka je včetně saunoveho světa, ale v hodnocení pobytu je
od klienta napsané, že byl překvapen, ale vstupenka do lázní nebyla na vše
a musel si dokupovat na místě.
Tak jak to tedy je prosím?
Děkuji
Lucie
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie, v ceně je 1× celodenní vstup do termálních lázní
Rába Quelle pro 2 osoby
Lázně se skládají z 3 termálních a 5 zážitkových bazénů,
dětského bazén, dětského koutek, tobogánu a saunového světa. Hezký den,
Simča :)
Markéta Mészáros
Dobrý večer, ráda bych navštívila Váš hotel s rodinou v termínu od
8.5.-11.5.2018.
Máte volné kapacity, prosím? Jedná se o dva dospělé a syna 13let. Dále
jsem se chtěla zeptat jak je to daleko od hotelu na vlak? děkuji a
zdravím.
Slevomat.cz
Dobrý den, Markéto, Vámi vybraný termín je k dispozici, stačí si ho
zarezervovat pomocí online tabulky s termíny. Vzdálenost od vlakového
nádraží Győr je přibližně 2 km. Hezký den, Simča :)
Monika Doležalová
Dobrý den,
chci se zeptat, zda voucher obsahuje vstup do celého areálu lázní, včetně
saunového světa, nebo zda obsahuje vstup pouze do některých prostorů
lázní a zbytek se musí případně dokoupit?
Děkuji za odpověď
Doležalová
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko, jde o pobyt s neomezeným vstup do wellness a fitness.
Hezký den :)
Zdenka Šulcová
Vážení,
chtěla jsem se zeptat zda je možné k Vám přijet se dvěma jorkšíry?
Jinak máme zájem o voucher na termín 19.4. – 21.4.2019 :)
Děkuji za odpověď Zdenka Šulcová
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdeňko, s pejsky je možné přijet, avšak za domácí
mazlíčky se platí 17€/den za jednoho pejska. Ohledně volných termínů
doporučujeme kontaktovat přímo hotel: hotel@garzonplaza.hu,
+36 96900500. Dostupnost termínů také můžete ověřit přímo
v nabídce, stačí kliknout na Vámi vybranou variantu, poté na kolonku
Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné termíny hotelu. Pěkný
den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, měli jsme zájem o pobyt od 4. do 7.4. (4 dny), termín se zobrazuje jako volný, ale když ho chci zakoupit, objevuje se zprava, že není dostupný. Měli bychom zájem o 3 pokoje pro 2. V hotelu mi řekli, že místa mají dost. V čem je tedy problém?
Děkuji
Jan Mráka
Dobrý den, Jane, pokud jste domluvený s hotelem na termínu stačí nakoupit voucher bez termínu a následně provést rezervaci. :) Rezervaci můžete provést na tel. čísle: + 36 96 900500 nebo e-mailem: hotel@garzonplaza.hu. Pěkný den, Honza