Otevřené vouchery: Zvolený termín pobytu si s kódem voucheru zamluvte co nejdříve na e‑mailu hotelpodlesi@seznam.cz nebo na tel. 566 664 477. Provozní doba recepce je 8.00–20.00 hod.
Objednávku masáže a vstupu do bazénu proveďte ihned s rezervací pobytu. V jiném případě vám hotel nemůže garantovat vámi preferované časy.
Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chci se zeptat jestli je možné využít příspěvek
zaměstnavatele, tj. na fakturu a jestli je volný termín od
19.4–21.4…Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Romano, Pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy
(například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu,
částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji
vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Kde uplatnit“." Pěkný den, Honza
Marie Kachyňová
Dobrý den,mohla bych poprosit o zaslání e-mailu až budou nové
wouchery.Chtěli by jsme k Vám na svarební cestu od 10–12.6.2019.Předem
děkuji Kachyňová M.
Slevomat.cz
Dobrý den, Marie, stačí si pouze nastavit upozornění na nové nabídky
obchodníka a tak vám případné další akce neuniknou. Hezký den,
Simča :)
Šárka Kollarova
Dobrý den ja bych si vybrala tento pobyt ale jsme 3 dospělí a 1 dítě a
bylo by to 15.3.-17.3.Nevím,jak to mám objednat!Děkuji za řadu Šárka
Kollarova
Slevomat.cz
Dobrý den, Šárko, nejlepší bude kontaktovat přímo hotel, zda v tomto
termínu mají k dispozici např. větší pokoj, aby se do něj vešly dvě
přistýlky, nebo pokoj s více postelemi. Kontakt na hotel je zde: hotelpodlesi@seznam.cz,
+420 566 664 477. Hezký den :)
Klára Nešnĕrová
Dobrý den, v této variantě není v ceně vstup do hotelového
bazénu?
Děkuji Klára
Hotel Podlesí
Dobrý den,
každý ubytovaný má u nás hodinu bazénu denně.
Petra
Dobrý den,chtěla bych se zeptat zda máte volný apartmán Lux v termínu
od 18.2.2019 do 20.2.jsme dva dospělí a dítě 13 let .Děkuji
Poláková
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro, ohledně volných termínu doporučujeme kontaktovat
přímo hotel na emailu: hotelpodlesi@seznam.cz
nebo na tel. čísle +420 566 664 477. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat jestli je možné využít příspěvek zaměstnavatele, tj. na fakturu a jestli je volný termín od 19.4–21.4…Děkuji
Dobrý den, Romano, Pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Kde uplatnit“." Pěkný den, Honza