Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Lído, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si nastavit
upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce
neunikne. Pěkný den
Dagmar Macáková
Dobrý den, je chata volná na 3 noci v termínu 16.-19.2. 2018 nebo
21.-24.2.2019? Děkuji
Chata Koule
Dobrý den, bohužel tyto termíny jsou obsazené. V únoru je volný pouze
termín 3.-7.2., který jsme právě uvolnili.
Eva
A jak je to pejsky? Muze do chaty pes velikosti civavy?
Chata Koule
Dobrý den, bohužel chata není vhodná pro domácí mazlíky. V tomto
případě asi nehrozí poškození chaty, ale z důvodů následného pobytu
třeba i alergiků to nepovolujeme, pohodlí klientů je na prvním místě
:-).
Děkujeme za pochopení Lukáš Novák.
Eva
Děkuji Vám za odpovědi, bohužel bez pejska to nejde :-(.
Eva
Dobry den, je mozne pronajmout chatu v 10 dospelych a 1 dite (5let)?
Chata Koule
Dobrý den, ano to zmákneme :-). Tolerujeme 10 osob + 2 děti do 10 let.
Lůžkoviny jsou ovšem jen pro 10 osob.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je chata volná od 7.-10.3?
Dobrý den, bohužel máme obsazeno.