Otevřené vouchery: Termíny si ověřte a zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu hotel@pivovarmonopol.cz nebo tel. 727 844 404. Při rezervaci vždy sdělte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti.
V případě, že s sebou chcete vzít domácího mazlíčka, informujte se předem na recepci.
Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, za jakých podmínek je prosím možné si dokoupit jednu noc? Děkuji
Dobrý den, další noc je možné zakoupit prostřednictvím našich webových stránek.
Děkuji a přeji hezký den.