Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pokud budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Kontaktujte ubytování i v případě, že plánujete přijet s domácím mazlíčkem.
Netermínová varianta: Rezervace nutná předem v angličtině nebo v maďarštině telefonicky +36 47 588 552, +36 20 285 2164 nebo e‑mailem info@hotelkelep.hu
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem a kódem voucheru na pomoc@slevomat.cz
Pokud si chcete pobyt prodloužit, je potřeba si zakoupit více voucherů.
Informujte předem recepci, pokud se chystáte přijet s domácím mazlíčkem.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.