Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
Včera jsem odeslala platbu z účtu 1379532013/3030. Zatím mi nepřišla
žádná zprava,ze by jste platbu prijali nebo doručení vouchru. Je mozne, ze
jsem zadala špatný e-mail.
Dekuji za odpověď
Hubová
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino nevidím u Vás na profilu žádnou objednávku. Pouze
jednu z roku 2011. Po přihlášení do svého profilu na Slevomatu uvidíte
vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám
zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den
HOTEL BRIXEN ***
Dobrý den,
platby za pobyt zasíláte na slevový portál Slevomat.
obraťte se, prosím na tuto společnost.
S pozdravem
Martina Ježková
hotel Brixen
Martina Hubová
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, do kdy je tuto nabídku možno zakoupit? Do kdy ji
budete mít v nabídce?
Děkuji, hezký den
Hubová
HOTEL BRIXEN ***
Dobrý den paní Hubová,
přesný termín ukončení této akce nemáme stanovený.
S přáním příjemného dne
Ježková Martina
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Včera jsem odeslala platbu z účtu 1379532013/3030. Zatím mi nepřišla žádná zprava,ze by jste platbu prijali nebo doručení vouchru. Je mozne, ze jsem zadala špatný e-mail.
Dekuji za odpověď
Hubová
Dobrý den, Martino nevidím u Vás na profilu žádnou objednávku. Pouze jednu z roku 2011. Po přihlášení do svého profilu na Slevomatu uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den
Dobrý den,
platby za pobyt zasíláte na slevový portál Slevomat.
obraťte se, prosím na tuto společnost.
S pozdravem
Martina Ježková
hotel Brixen