Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Ověření volné kapacity na tel. čísle: +36 95 520730 nebo e‑mailem: info@hotelaquasarvar.hu (anglicky nebo maďarsky).
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Jak to vypadá s domluvou přímo v hotelu. Je tam nějaký český nebo
slovenský zplnomocněnec? Přece jen v maďarštině komunikovat neumím.
Slevomat.cz
Dobrý den, bohužel ve všech hotelích český tlumočník není, ale dá
se určitě domluvit anglicky nebo jiným světovým jazykem. Dá se ale
určitě domluvit i jak se říká rukama nohama. Na recepci po vás snad
nebudou chtít nic, co by se nedalo pochopit. :) Hezký den. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Jak to vypadá s domluvou přímo v hotelu. Je tam nějaký český nebo slovenský zplnomocněnec? Přece jen v maďarštině komunikovat neumím.
Dobrý den, bohužel ve všech hotelích český tlumočník není, ale dá se určitě domluvit anglicky nebo jiným světovým jazykem. Dá se ale určitě domluvit i jak se říká rukama nohama. Na recepci po vás snad nebudou chtít nic, co by se nedalo pochopit. :) Hezký den. :)