Otevřený voucher: informace a rezervace na tel. +48 18 88 88 536 nebo mailem na rezerwacja@heron-hotel.com (oddělení rezervací je otevřeno od pondělí do pátku od 8.00 do 20.00 a v sobotu od 9.00 do 17.00).
Při rezervaci zadejte kód voucheru. Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném předstihu.
Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Moniko, určitě je to možné, stačí domluvit se přímo
s hotelem. Rádi Vám vyjdou vstříc. :)
Hezký den, David
Zerák Jiří
Dobrý den
Mám dotaz
Mamka nám chce věnovat víkend
Dostala v práci možnost proplacení faktury s jejím jménem
Lze vystavit zálohovat fakturu na 7.000,–
Na její jméno
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jiří, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy
(například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu,
částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji
vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Honza
Kateřina Časková
Dobrý den. Je možné být na pokoji kde je balkón?
Richard
Dobry den,
cca 10 % sleva je hodne malo, nasli jsme pobyt s totoznou cenou na internetu a
bez „slevy“. Dekujeme
Slevomat.cz
Dobrý den, Richarde, cena se může lišit na různých serverech. Záleží
hlavně na termínu. My vám nabízíme na výběr z termínů v delším
období, takže cena se pak zprůměruje a sleva se tak zdá drobná. Nicméně
děkujeme za připomínku, budeme se příště snažit jít s cenou třeba
ještě níže. :) Hezký den!
Richard
Dobry den, dobre, pak bychom pobyt koupili. Hezky den
Markéta
Dobrý den,
pokud bychom jeli 2 dospělí a 2 děti (4+10), tak to znamená, že se
nemůžeme být na jednom pokoji?
A za kolik se dá dokoupit polopenze?
Děkuji, Markéta
Slevomat.cz
Dobrý den, Markéto, bohužel tento dotaz Vám nemohu zodpovědět, proto se
prosím obraťte na našeho partnera na tel: +48 188 888, nebo na emailu:
536rezerwacja@heron-hotel.com. Pěkný den, Honza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Je možné dokoupit polopenzi, nebo plnou penzi ?
Dobrý den, Moniko, určitě je to možné, stačí domluvit se přímo s hotelem. Rádi Vám vyjdou vstříc. :)
Hezký den, David