Sushi sety plné dobrot: 48 nebo 70 čerstvých kousků s lososem i avokádem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Zdravím … chtěla jsem se zeptát proč si tohle mám vyzvednout v zasílkovně když si to mužu osobně v restauraci … někde v zasílkovně copak je to nějaká věc??? a ještě za to musím platit 29 kč??? To nechápu … je to jídlo ne hadra děkuji za odpověd
Dobrý den, Michaelo, bohužel Vámi uvedenou informaci jsem nabídky nikde nedohledal :) Zásilkovna opravdu nemá s nabídkou nic společného a jídlo si můžete vyzvednout v restauraci. Pěkný den
Zakoupil jsem přes facebookové stránky slevomatu,ale nemám žádné potvrzení o zplacení ani voucher..
Dobrý den, Romane, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den, Honza
Zakoupila jsem přes twist,ale voucher mi stále nepřišel. Nutné potřebují na pátek. Dekuji za odpoved Gajdova
Dobrý den, Jano, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme Vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu. E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Po přečtení negativních příspěvků mne až mrazí, chtěla jsem si koupit voucher, ale odradilo mne to, co někteří popisují – neochotu, neúctu, znečištěné prostředí, zápach, dlouhá čekací doba, záměnu objednaného jídla, nekvalitní suroviny, chybějící kousky v objednávce a spousta dalšího… Četl to vůbec někdo od vás? Mohli byste dát podnět na krajskou hygienickou stanici či na Českou obchodní inspekci? Je to klamání spotřebitele ze strany restaurace.
A proč nemáte v nabídce voucher do OC Palladium v Praze, kde si občas zajedeme a jsme maximálně spokojeni? Také se jedná o sushi restauraci. A bývá tam dost narváno i v pracovní dny, natož o víkendu. Ceny na Prahu přitom nižší než u nás v Ostravě.
Dobrý den, Jano, je mi velice líto, že se Vám nabídka nelíbí, či o ni nemáte zájem. Pokud máte nějakou špatnou osobní zkušenost s restaurací, rádi Vám pomůžeme s řešením nastalých potíží. Hodnocení restaurace je v dané kategorii nadprůměrné, né každý je vždy spokojený s kvalitou služby. Děkujeme Vám za tip na rozšíření naší nabídky. Pěkný den, Honza