Otevřené vouchery: Rezervace provádějte telefonicky na +421 (0)41 5050 100, +421 (0)41 5050 120 nebo e‑mailem na reservations@holidayinn-zilina.sk
Sčítání voucherů: Je možné kombinovat více voucherů a pobyt si prodloužit.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den. Měl bych zájem o pobyt 6 dní 5 nocí v termínu 9.7. –
14.7.2019. Je možná i tato varianta?
Slevomat.cz
Dobrý den, Michale, ohledně individuálních termínů se můžete
informovat přímo u našeho partnera na telefonním čísle: +421
(0)41 5050 100, +421 (0)41 5050 120 nebo e-mail: reservations@holidayinn-zilina.sk.
Určitě Vám vyjdou vstříc. :)
Hezký den, David
MICHAELA HRADILOVÁ
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je možné nastoupit na velikonoční
pobyt už v patek 19. 4.. Děkuji za odpověď Hradilová
Slevomat.cz
Dobrý den, Michelo, velikonoční pobyt je možné zakoupit až od soboty
20.4. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo
v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit
na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy
podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den,
Simča :)
Ivan Král
Prosím je ještě volný pobyt pro dva o Velikonocích? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivane, dostupné kapacity si můžete ověřit přímo
v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit
na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. V tuto chvíli
je Velikonoční termín volný. Pěkný den, Honza
Markéta Kupková
Dobry den,je volny jeste apartman od 19.4–21.4?Jela bych
s rodinou(manzel+2 deti 6 a 10 let) kolik by byl priplatek.Dekuji
Kupkova
Slevomat.cz
Dobrý den, Markéto, tento termín je volný ve variantě „Jarní pobyt
vč. Velikonoc“ a můžete si ho
zamluvit online rovnou při nákupu, stačí kliknout na políčko „koupit na
termín“. Jedno dítě má pobyt zdarma, za 2. dítě se doplácí na místě
20 €/noc bez dalších služeb. V případě, že jedete s dvěma dětmi,
je zde ještě příplatek za apartmán 50 € /noc. Hezký den, Simča :)
Milena Mačáková
Dobrý den, kolik by činil doplatek za syna (12 let) včetně polopenze a
vstupu do wellness?
Slevomat.cz
Dobrý den, pro Vaše pohodlí se s tímto dotazem můžete obrátit přímo
na hotel na e-mailové adrese: info@holidayinn-zilina.sk
+421 415 050 120.
Určitě se s Vámi rádi domluví a odpoví na veškeré otázky. :)
Hezký den, David
Andrea Kasa
Dobrý den, máte volný pokoj v termínu 5. – 7. 4. 2019?
Děkuji A. Kaša
Slevomat.cz
Dobrý den, Andreo, omlouváme se, že se nám nepodařilo získat odpověď
od partnera včas. Pro co nejrychlejší informace o dostupných kapacitách je
vždy nejlepší kontaktovat přímo partnera.
Hezký den, Simča :)
Ladislav Hradil
Dobrý den, rád bych se zeptal, jestli nemáte nějakou nabídku pro jednoho
v Žilině nebo v blízkosti města. Rád bych jel v červenci na dovolenou.
Jezdím sám. Děkuji za odpověď. Hradil Ladislav
Slevomat.cz
Dobrý den, Ladislave, tato nabídka je jen pro dvě osoby. Stačí si
nastavit ve vyhledávacím filtru: jen pro jednu osobu. Pěkný den, Honza
Kateřina Kačírková
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, příplatek za psa je už v ceně, nebo ty příplatky,
které nabízíte se musí ještě k ceně přičíst?
Slevomat.cz
Dobrý den, Kateřino, příplatek je třeba přičíst k ceně a platí se
až na místě. Příplatek za domácí zvíře je 60 €/noc. Hezký den,
Simča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Měl bych zájem o pobyt 6 dní 5 nocí v termínu 9.7. – 14.7.2019. Je možná i tato varianta?
Dobrý den, Michale, ohledně individuálních termínů se můžete informovat přímo u našeho partnera na telefonním čísle: +421 (0)41 5050 100, +421 (0)41 5050 120 nebo e-mail: reservations@holidayinn-zilina.sk.
Určitě Vám vyjdou vstříc. :)
Hezký den, David