Zaplatila jsem voucher 24.11. 2018 a do dnešního dne 6.12. mi voucher na
email
nedorazil . Doufám, že dorazí. Děkuji Zbořilová
Slevomat.cz
Dobrý den, Jiřino, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher
jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail
dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz.
Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše
pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého
uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po
přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po
kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery.
Pěkný den, Honza
Arnošt Dopita
Zakoupil bych si voucher na tatarák ale nemužu se dostavit jen v době od
17 hodin
šlo by to dříve tak abych v tech 17 restauraci opouštěl?
Slevomat.cz
Dobrý den, Arnošte, voucher můžete využít ve všední dny od 13.00 do
zavíračky a o víkendu během celé provozní doby. Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Zaplatila jsem voucher 24.11. 2018 a do dnešního dne 6.12. mi voucher na email
nedorazil . Doufám, že dorazí. Děkuji Zbořilová
Dobrý den, Jiřino, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den, Honza