Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Pobyt ve 4* hotelu Panorama blízko metra se snídaní a neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte v co největším předstihu na e‑mailu bookings@panoramahotelprague.com nebo telefonu +420 261 191 238. Na tento e‑mail zároveň pošlete i kopii voucheru. Nenechávejte rezervaci na poslední chvíli – vámi preferovaný termín by již mohl být obsazený.
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e‑mailu podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
- Upozornění: Při rezervaci pobytu s polopenzí vždy uveďte do poznámky, jaké menu volíte.
- Wellness: Neomezený přístup k bazénu, vířivkám, saunám a páře platí v otevírací době, s výjimkou plánovaných změn a výpadků. O aktuální otevírací době se vždy informujte na recepci na telefonu 261 164 791 nebo e‑mailu top.deck@panoramahotelprague.com. Bazén s vířivkou může být uzavřen z důvodu privátních lekcí, více informací na recepci SPA.
- Děti do 5,9 let mají pobyt s rodiči na lůžku a bez služeb zdarma.
- Děti ve věku 6–11,9 let na přistýlce vč. snídaně hradí 15 €/405 Kč/noc.
- Osoby ve věku 12 let a starší na přistýlce vč. snídaně a vstupu do wellness: 30 €/810 Kč/noc
- Přistýlky musí být potvrzeny již při rezervaci, jinak není možné dostupnost pokoje s přistýlkou garantovat.
- Domácí mazlíčci: 50 €/pobyt - částka bude přepočtena na recepci hotelu dle aktuálního kurzu CZK/EUR (pobyt se psy je možný pouze se souhlasem hotelu, vstup se zvířaty není povolen do hotelové restaurace a wellness & fitness centra, ve veřejných prostorách musí být zvířata na vodítku)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 550 Kč/noc
- Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, měli byste prosím volno v termínu 5.-6.4.2019 příp. 5.-7.4.2019? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
Děkuji za váš email.
V uvedeném termínu bohužel nemáme dostatek volných pokojů, ale můžu
Vám nabídnout termín:
Duben
1–4.4.,6–30.4.2019
Pokud budete mít zájem o provedení rezervace v rámci využití
kupónu,
zašlete nám prosím kopii tohoto kupónu emailem.
Přeji hezký den.
S pozdravem,
Rezervace
Děkuji za odpověď, ale spíš jsem se ptala, zda je možné se ubytovat ve dvoulůžkovém pokoji s přistýlkou, když jsme 3.a jak to udělat s vouchery. Zda ta 3.si prostě zvlášť koupi noc v hotelu. A 2si koupi voucher.diky Jancikova
Dobrý den,
Děkuji za Váš email.
Na pokoj můžeme přidat přistýlku za přeplatek 30EUR/noc. Částku můžete
uhradit při přijedu na recepci.
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den, chtěla bych ubytovat ve vašem hotelu v termínu 9.2..Jsme 3kamaradky, takže bychom potřebovaly 2luzkovy pokoj s přistýlkou. Bylo by to možné? Zarezervovat pokoj na slevomatu a mít wellness k dispozici?Dekuji Jančíková Petra
Dobrý den,
Dekujeme za váš email a za Váš zájem o Panorama Hotel Prague.
V uvedeném termínu máme dostatek volných pokojů.
Pro rezervaci potřebujeme celou kopie voucheru ve formátu PDF, nebo můžete
nám přeposlat prosím email-potvrzeni který jste obdrželi přes slevomat.
Bohužel číslo voucheru pro rezervaci nestačí. Předem děkujeme.
Prejí hezký zbytek dne,
S pozdravem,
Rezervace
Zdravím, lze u vás platit wellness i pobyt Flexi Passy? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Petře, ano je to možné, blíže se s možnostmi placení body ze zaměstnaneckých programů můžete seznámit na: https://www.slevomat.cz/cafeteria. Pěkný den, Honza
mate ešte volne na 31.12 dekuju
Dobrý den, Renáto, bohužel nabídka nelze využít od 29. 12. 2018 do 1. 1. 2019. Pěkný den
DObrý den,
chtěli bychom navštívit hotel Panorama s dětmi 9 a 14 let s polopenzí.
Je možné zakoupit 2 vouchery a mit propojené pokoje? Samozřejmě nechceme
mít děti v jiném pokoji.
Děkuji Marie
Dobrý den,
Děkuji za Váš email.
Dovoluj si Vás informovat, že na hotelu Panorama není propojené pokoje, ale
můžeme Vám nabídnout pokoje vedle sobe.
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den, budete mít v nabídce zase dvoudenní pobyty se snídaní?
Děkuji.
Dobrý den, Evo, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den
Dobrý den. Velmi ráda bych zakoupila Váš poukaz příteli k Vánocům. Bohužel ani jeden nesplňujeme podmínku plnoletosti (mně je 17 a příteli bude v dubnu 18). Proto jsem se chtěla zeptat, zda by nešla udělat nějaká výjimka s tím, že bychom třeba měli oba písemný souhlas od rodičů. Mám o poukaz opravdu veliký zájem. Předem děkuji za odpověď, s pozdravem Lucka.
Dobrý den, Lucie, pro co nejpřesnější informace se obraťte přímo na
hotel. bookings@panoramahotelprague.com
+420 261 191 238. Hezký den
Dobrý den, je parkovné v rámci tohoto balíčku zdarma či se hradí, jak máte na svých hotelových stránkách 520 Kč/den?
Dobrý den, paní Mrkvičková,
parkování není zahrnuté v balíčku od portálu slevomat. Host si platí
parkování přímo v hotelu za 520Kč/24hodin.
S pozdravem,
Rezervační oddělení
porosím šlo by objednat wellness pobyt pro jednoho s polopenzí a kolik by to by to stálo
Dobrý den, paní Lukšová,
voucher je za jednotnou cenu – pro jednu nebo dvě osoby dle aktuální
nabídky.
S pozdravem,
Rezervační oddělení
Dobrý den !
Prosím o sdělení, jaká bude cena za tento „balíček“ na 1 noc po
termínu uvedeném ve voucheru, konkrétně na termín 26.6.2019 ?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Milane,
po termínu uvedeném na voucheru ceny zavísí na aktuální obsazenosti.
Pro zaslání cenové nabídky nás prosím kontaktujte na emailu: bookings@panoramahotelprague.com
S pozdravem,
Rezervační oddělení
Dobrý den, máte prosím volný termín 18. – 19. 12. 2018?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
v zvedeném termínu máme volno, můžete klídně vytvořit rezervaci přes
slevový portál.
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den, můžete mi prosím odpovědět? Opravdu mě to zajímá. Mí známí kteří byli u vás ubytováni několik dnů neměli vůbec šanci dostat se do vířivky. Nyní jsem koupil pobyt u vás jako dárek a nechci aby obdarovaní měli stejnou zkušenost. Proto reaguji na níže uvedenou odpověď: „Pre zabezpečenie väčšieho komfortu pri pobyte vo wellness by som Vám odporučila ho využiť v menej frekventovaných časoch. Tešíme sa na Vás v budúcnosti. Pekný deň, Guest Service Agent, PANORAMA HOTEL PRAGUE, guestservice@panoramahotelprague.com“. Můžete mi prosím tedy sdělit, které jsou méně frekventované časy ve wellness? Děkuji za odpověď. Věřím, že tentokrát můj dotaz nezůstane bez odpovědi.
Dobry den,
Menej frekventovaný čas kdy by ste mohli navštívit naše wellness je
nejlépe v ranních hodinách od 6:30 do 12:00 až 13:00 cez víkend od
07:00
Top Deck
Reception Wellness and Fitness
PANORAMA HOTEL PRAGUE
Direct line: +420 261 164 791 | Mobile: +420 736 525 604
Fax: +420 261 164 141
Email: top.deck@panoramahotelprague.com
| Visit us at: panoramahotelprague.com
Dobrý den, chtěla bych koupit pobyt 3 dny, dvě noci, ale pro tři osoby.
Manželé a dítě 17 let takže skoro tři dospělí. Jak to mám udělat?
Děkuji, Kamila
Dobrý den,
Děkuji za Váš email.
Pro 3 osobu můžeme Vám nabídnou přistýlku za přeplatek 30EUR/noc.
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den, reaguji na níže uvedenou odpověď: „Pre zabezpečenie
väčšieho komfortu pri pobyte vo wellness by som Vám odporučila ho využiť
v menej frekventovaných časoch. Tešíme sa na Vás v budúcnosti.
Pekný deň,
Guest Service Agent, PANORAMA HOTEL PRAGUE, guestservice@panoramahotelprague.com“.
Můžete mi prosím tedy sdělit, které jsou méně frekventované časy ve
wellness? Děkuji za odpověď.
Dobry den, Menej frekventovaný čas kdy by ste mohli navštívit naše
wellness je nejlépe v ranních hodinách od 6:30 do 12:00 až 13:00 cez
víkend od 07:00
Top Deck Reception Wellness and Fitness PANORAMA HOTEL PRAGUE Direct line:
+420 261 164 791 | Mobile: +420 736 525 604 Fax:
+420 261 164 141 Email: top.deck@panoramahotelprague.com
| Visit us at: panoramahotelprague.com
Dobrý den,již před týdnem jsem platila 1799kč za pobyt.Vše proběhlo v pořádku.Ale voucher mi stále nepřišel,je možné ho zaslat?Děkuji.P.Fulínová
Dobrý den,
Pokud Vám nepřišel voucher, prosím, kontaktujte přímo Slevomat, který
Vám voucher zašle.
S pozdravem,
Rezervační oddělení
Dobrý den chtěl bych se zeptat od kdy je přístupné wellness? Kdy jsou procedury? Bylo by možné zakoupit voucher z pátka na sobotu, s tím, že by mohli (rodiče) využit procedury až na druhý den ?
Dobrý den,
Děkuji za Váš email.
Otevírací doba je od 7 ráno do 10 večer. Prosím o upřesněni data
příjezdu.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Rezervace
Dobrý den, ráda bych objednala termín s přístýlkou – syn
15 let
Pobyt mám v košíku, ale nejde mi zadat poznámka o přistýlce,
Pobyt s polopenzí
Út 27. 11. – St 28. 11. 2018 2 osoby, 2 dny (1 noc) 3 499 Kč ks,
děkuji Koštířová
Dobrý den, Martino, pro rychlejší postup prosím kontaktujte přímo hotel
zde: bookings@panoramahotelprague.com
+420 261 191 238
Přistýlka se platí až na místě, ale pro jistotu ji prosím nahlašte. :)
Hezký den!
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, od kolika je možný check in
Dobrý den,
Check-in je od 14:00
Check-out do 12:00
S pozdravem,
Rezervační oddělení
Dobrý den.
Mate li ubytování na termin 14–16.12
Diky
Dobrý den, bohužel termín 14.12.2018 – 16.12.2018 již není dostupný. Přeji hezký den
Dobry den.je volny termin 7.12–9.12?pro dva
Dobrý dern,
Bohužel máme plno, můžete vybrat z prosince – 2–5, 9–13,
16–28,
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den, kolik stojí prikoupení neomezeného welnes k pobytu na jednu noc pro dva?
Dobrý den,
Voucher slevomatu zahrnuje použití Wellnessu v ceně.
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den, bylo by možné zakoupit 5 voucheru na stejny datum 2.12.2018?
Dobrý den,
V našem kalendáři koukám, že je volno, tak spíš žádný problem
s zakoupením nebude.
S pozdravem,
Rezervace
Tak jak to mám udělat, pokud chci vzít 2 děti, zakoupit 2 vouchery, nebo je nějaké jiné řešení?Procházková
Dobrý den,
Nejlepší cestou bude zakoupit dva vouchery, dát do poznámek, že chcete mít
pokoje vedle sobě. Na příjezdu, pokud budeme mít pokoje co nejblíž
k sobě, to dostanete.
S pozdravem,
Rezervace
Mohu vzít 2 děti 12 a 10 let? Jak to mohu nahlásit? Už jsme byli s jedním dítětem, měla jsem to nahlášené na recepci a přistýlku nám dávali až při příjezdu, že o ničem neví. Děkuji za odpověď. procházková
Dobrý den,
Do jednoho pokoje je možné dát jenom jednu přistýlku. Objednat jí lepší
předem, až budete mít zakoupený voucher, v průběhu tvoření rezervaci
dejte poznámku, že chcete mít přistýlku pro dítě, a my už tedy
nastavíme v systému. Cena je 15 eur / noc vč. snídaně.
S pozdravem,
Rezervace
Dobrý den, děti mají možný vstup do wellness až od 12-ti let? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
Ano, mají.
S pozdravem,
Rezervace
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěl bych si koupit netermínovanou variantu na 1 noc a potřeboval bych od vás informaci, zda si mohu koupit voucher check in 18.4. a check out 19.4. za 1799,– a zda máte 1/2 pokoj volný? Předem děkuji za vaši zprávu.
Dobrý den,
Dekujeme za váš email a za Váš zájem o Panorama Hotel Prague.
V uvedeném termínu máme dostatek volných pokojů.
Pro rezervaci potřebujeme celou kopie voucheru ve formátu PDF, nebo můžete nám přeposlat prosím email-potvrzeni který jste obdrželi přes slevomat. Bohužel číslo voucheru pro rezervaci nestačí. Předem děkujeme.
Přejí hezký zbytek dne,
S pozdravem,
Rezervace