Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.

Otevřená vstupenka do Divadla Bez zábradlí: platnost až do června 2019

4,7 / 5 Divadlo Bez zábradlí Praha - Nové Město  (mapa) 9 495 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Storno podmínky
Benefity
Rozálie Bartošová

Dobrý den, ve čtvrtek jsem objednala dva lístky, zaplatila přes kartu, dodnes mi nepřišel žádný email o zaplacení, ani nic jiného. Co s tím?

Slevomat.cz

Dobrý den, Rozálie, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den, Honza

Ing. Martin Ševčík

Dobrý den, chtěl bych se zeptat ohledně 3 voucherů, které jsem objednal. Ale nepostřehl jsem, že se jedná o divadlo v Praze, ačkoliv jsem měl ve filtru Plzeň. Po koupi (zaplacení platební kartou) již bylo pozdě. Je možné dostat peníze vrácené, pakliže jsem ještě nepřeměnil vouchery za vstupenky. Děkuji!

Slevomat.cz

Dobrý den, pane Ševčík, vidím, že kolegyně ze zákaznické podpory vám již se stornem pomohla. :) Já vám tedy už jen popřeji hezký den a co nejklidnější prožití svátků. :)

Svatoslav Kašpárek

Dobrý den, zakoupil jsem u vás včera 2 vstupenky – zaplatil je (kartou) ale protože je to dárek. Chtěl jsem si voucher vytisknout v práci. Dnes nemám ani na mejlu a ani v bance nic z této „akce'“. Banka dává výpis na kartu později to chápu, ale mejl mi zmizel. Jediné co mám je fotka obrazovky dvou lístků a jejich kódy.

Slevomat.cz

Dobrý den, Svatoslave, nevidím, že by jste si něco objednal. Je možné, že šlo o technickou chybu. Zkuste si zakoupit voucher znovu, kdyby jste měl stejný problém tak nás kontaktujte na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz. Pěkný den

Stepanka

Dobry den,objednala jsem si 4vstupenky v darkovem baleni,ale přišla pouze jedna. Dekuji Paulů a

Slevomat.cz

Dobrý den, Štěpánko, v dárkovém balení byl objednán pouze jeden kus vstupenky. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den :)

Petra

Dobrý den,
jak dopředu prosím uveřejňujete program na další měsíce? Konkrétně mám zájem o představení Jistě, pane premiére! v sobotu.. Děkuji!:)

Divadlo Bez zábradlí

Dobrý den,
program bývá 2 měsíce před daným měsícem. Bohužel nemůžeme teď dopředu říct, kdy bude představení Jistě, pane premiére nasazeno. Sledujte prosím stránky DBZ.
S pozdravem

Kateřina Hejpetrová

Dobrý den,
Je nutné voucher aktivovat jako jiné vouchery zakoupené přes slevomat?
 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Kateřino, vstupenky si zamluvte na tel. 224 494 604 (obch. odd., po–pá v čase 10.00–17.00), 224 946 436 (pokladna), případně na mailu grofova@bezzabradli.cz
Voucher musíte vyměnit za vstupenku přesně podle pokynů, které dostanete při rezervaci. Hezký den

Klára Holomková

Dobrý den,

jsme z větší dálky od Prahy. Je možnost za voucher zakoupit e- vstupenky? Případně si vyzvednout vstupenky až přímo před představením?

Děkuji, Holomková.

Slevomat.cz

Dobrý den, Kláro, vstupenky si zamluvte na tel. 224 494 604 (obch. odd., po–pá v čase 10.00–17.00), 224 946 436 (pokladna), případně na mailu grofova@bezzabradli.cz. a domluvte se s nimi, že si vstupenky vyzvednete až před představením. Hezký den :)

Martin Soukup

lze uplatnit slevu pro seniory k této nabídce? děkuji MS

Divadlo Bez zábradlí

Dobrý den, pane Soukupe,
odpověď máte v mailu.
S pozdravem DBZ

Magdalena Černá

Dobrý den,
28.11.2018 jsem zakoupila 2 vstupenky a stále mi nepřišel voucher.
 děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, objednávku vidím v pořádku zaplacenou (akorát teda s datem 14. 11.) a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Hezký den, Ivet :)

Magdalena Černá

Dobrý den s odpovědí na můj dotaz bohužel nemohu souhlasit dle banky je datum transakce 28.11.2018, datum zaúčtování 30.11.2018 a ID transakce 1130510030797 a nikoliv 14.11. kdy jsem si skutečně nic neobjednávala. Po otevření voucherů jsem zjistila, že již byli uplatněny 15.1.2018 takže jste mi zřejmě poslali vouchery z minulého roku kdy jsem si je rovněž objednávala.
 Děkuji

Magdalena Černá

Dobrý den,
ještě pro upřesnění byl Variabilní symbol 28112018, konstantní symbol 1178 a specifický symbol 4511618869.
částka 638,– Pokud se vám nepodaří dohledat můžete mě kontaktovat na tel. 737832575 děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, bohužel nemohu platbu dohledat, mohla byste prosím pro rychlejší průběh kontaktovat naši zákaznickou podporu na 222 745 354? Objednávku vstupenek na tento e-mail nevidím a variabilní symbol se zdá být nepřesný. Kolegové ze zákaznické vám ale jistě poradí. :) Hezký den!

Míla

Dobrý den,je možné zakoupit i 6vstupenek vedle sebe??

Slevomat.cz

Dobrý den, Mílo, u nás samozřejmě můžete zakoupit 6 vstupenek. Aby jste si zajistila místa vedle sebe, poradím Vám aby jste se s požadavkem obrátila přímo na divadlo na telefonu: +420 224 494 604
Vstupenky si zamluvte na tel. 224 494 604 (obch. odd., po–pá v čase 10.00–17.00), 224 946 436 (pokladna), případně na mailu grofova@bezzabradli.cz
Voucher musíte vyměnit za vstupenku přesně podle pokynů, které dostanete při rezervaci. Hezký den :)

Martin Raška

Dobrý den,
odjednal jsem si u vás dva lístky, zaplatit jsem kartou zhruba před týdnem, ale zatím žádná odezva.
Předem děkuji za vyřízení.

Slevomat.cz

Dobrý den, Martine, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den

Radka Hanáčková

Dobrý den. Objednávala jsem 2 lístky,první platba k vám nedorazila. Po drihý platbě nemáme žádnou odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Radko, v systému se mi Vaše platba neukazuje. Zkuste to ještě jednou, nebo nás kontaktujte na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz. Pěkný den

Kateřina Lenhartová

Dobrý den, uhradila jsem objednávku a nic jsem neobdržela. Ani email ani sms, ani ve Spamu nic není.
Děkuji za informaci

Slevomat.cz

Dobrý den, Kateřino, vouchery jsem Vám poslala znovu na email. Najdete je i na vašem profilu v sekci Mé objednávky. Krásný den

Bára Lišková

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat, lístky jsem už platila a na e-mail mi nic nepřišlo.

Slevomat.cz

Dobrý den, Báro, v administraci vidím, že platba k nám ještě nedorazila, hned jak peníze přijdou, vouchery Vám na email pošleme :) krásný den

Daniela

Dobrý deň :) chcem sa spýtať či by bolo možné poštou doručiť vouchery aj na Slovensko?

Slevomat.cz

Dobrý den, Danielo, bohužel neposíláme vouchery na Slovensko. Pěkný den

Jakub Vaniš

Dobrý den, rád bych se zeptal, zda je nějaké omezení na řadu nebo si mohu vybrat libovolné sedadlo v divadle, děkuji za info

Divadlo Bez zábradlí

Dobrý den,
voucher platí na všechna volná místa v sále :-).
S pozdravem Andrea

Zděnka Hlušičková

Už jsem zaplatila dva lístky a ještě mi na email nepřišlo nic.

Slevomat.cz

Dobrý den, Zdeňko, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den, Ivet :)

z

vstupenky si mohu vyzvednout před představením na pokladne. Jsem zTeplic.

Divadlo Bez zábradlí

Dobrý den,
zavolejte prosím do divadla, vyzvednutí domluvíme.
S pozdravem Andrea Divadlo Bez zábradlí

Věra Žilková

Dobrý den,do které řady je ta vstupenka,nebo si můžu vybrat?

Divadlo Bez zábradlí

Dobrý den,
můžete si vybrat :-).
S pozdravem DBZ

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru