Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Předvánoční výlet do Prahy: 4* hotel jen 10 minut od Václavského náměstí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Pobyt si zamluvte co nejdříve na e‑mailu info@hotelvoyage.cz nebo na tel. +420 776 814 814.
- Před zakoupením voucheru si raději ověřte dostupnost volných pokojů.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Vouchery můžete sčítat a pobyt si prodloužit.
- Děti do 5,9 let mají ubytování zdarma bez nároku na lůžko, pokud s nimi pojedou dva dospělí.
- Dětská postýlka pro děti do 2,9 let zdarma – dá se umístit pouze na pokoj typu Superior, který je za příplatek, do standardního pokoje se nevejde.
- Děti od 3 do 11,9 let mají ubytování na vlastním lůžku za poplatek 350 Kč/noc bez dalších služeb.
- Děti starší 12 let jsou již počítány jako dospělé osoby, příplatek za přistýlku po 3. osobu na pokoji Standard je 700 Kč/noc bez dalších služeb.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 450 Kč/17 EUR (24 hod/auto) (Parkování v podzemní garáží v blízkosti hotelu)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli máte volný termín od 8.-9.12.2018 pro dvě
osoby.
Děkuji Šťastná
Dobrý den, tento termín již bohužel nemůžeme nabídnout.
Děkujeme za pochopení.
Dobrý večer. Chci se jen zeptat, zdali je možné využít tento voucher od
28.12 do 29.12? Děkuji předem za odpověď.
Rybáček
Dobrý den, bohužel to není možné. Platnost voucheru končí k 23.12.,
jak je uvedeno.
Děkujeme za pochopení
Dobrý den,je možné zaplatit pobyt fakturou přes zaměstnavatele formou FKSP?
Dobrý den, Pepo, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
na bankovní převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy
(například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu,
částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji
vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Kde uplatnit“."
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden.
Přeji hezký den, Ivet :)
Dobry den,prosim Vas mela bych zajem o ubytovani na jednu noc z 20.12 na
21.12. Chtela jsem si objednat na termin,ale klikla jsem bez terminu a nejde mi
to zrusit. Muzete mi prosim provest rezervaci?
Dekuji moc
Zašlete nám rezervaci termínu s kopií voucheru na info@hotelvoyage.cz a my vám rezervaci potvrdíme. Děkujeme
Dobrý den, byl by termín na 17.10 do 18.10.2018 měli bychom zájem
Dobrý den, předpokládáme, že se jedná o překlep a máte zájem o termín v listopadu. V tomto datu je ještě několik pokojů k dispozici. Termín si lze rezervovat i on-line.
Dobry den,chtela bych se informovat jestli by jste měli volný termín 22.12 –23.12.2018 pro pět osob? Dekuji za odpoved a přeji hezky den. Kadlecova
Dobrý den, termín je zatím volný. Jen upozorňujeme, že na tento výkend se vztahují pouze vouchery Adventní víkend s minimálním pobytem 2 noci /3 dny.
Dobrý den, je možno vyžádat k pobytu i dětskou postýlku, prosím? Děkuji
Dobrý den, Ivano, dětská postýlka pro děti do 2,9 let zdarma – dá se umístit pouze na pokoj typu Superior, který je za příplatek, do standardního pokoje se nevejde. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.Termín 10–11.12.2018 je ještě volný pro dvě osoby na 1 noc.
Děkuji
Dobrý den, termín je ještě volný.
S pozdravem Hotel Voyage