Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu renospond@renospond.cz nebo na telefonu +420 469 321 282 (denně od 8 do 20 hodin).
Dokoupení masáží a wellness služeb je možné, doporučujeme služby objednávat alespoň 14 dní před nástupem na pobyt.
Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
dobrý den, mám zájem využít voucher 5 noci – pokoj s vlastním
sociálním zařízením v termínu 8.2 –13.2. 2019. pokud je termín
ještě volný tak stačí si online rezervovat na daný termín a zaplatit
voucher?
Slevomat.cz
Dobrý den, Stanislavo, pro co nejpřesnější informace o dostupných
kapacitách kontaktujte přímo hotel recepce@renospond.cz
+420 469 321 282. S nimi si domluvíte také další postup, Hezký
den :)
stanislava frantova
dobrý den.rad bych se zeptal zda mate ještě volný pokoj v termínu od
13–17.2.2019. rad bych využil voucher přes slevomat na 3 noci za 2990 kč
s vlastním soc.zařízením. jednalo by se o 2 dospělí a 2 děti. děkuji
za odpověď
Hotel Renospond
Dobrý den, je mi moc líto, ale v tomto termínu máme hotel již
obsazený. Mohu nabídnout termíny 8.2.-13.2. Přeji příjemný den.
Sabina Shorná
Romana Berousková
Dobry vecer mam zajem o Vami nabizenou nabidku je moznost zaplatit pobyt
prevodem na ucet kdyz jsem objednavala neni tato moznost nemam aktivovanou kartu
na platby play you dekuji Romana
Hotel Renospond
Dobrý den, určitě bude možnost platit převodem na účet. Ale na tomto
je potřeba se domluvit přímo se slevovým portálem. Přeji krásnou
adventní neděli. Sabina Shorná
Ivana Lášová
Dobry den 2 noci – pokoj se společným sociálním zařízením (vždy
pro 2 pokoje)
2 osoby, 3 dny (2 noci) – Období do 18. 4. 2019 Ivana.L.
Hotel Renospond
Ano bylo by to možné. Sabina Shorná
Ivana Lášová
Dobrý den měla bych dotaz zda by šlo pokud koupím dva vouchery na dva
pokoje zda by tam mohlo být ubytováno 4 dospělí a 4 děti ve věku
11,11,12,14 děkuji za info Lášová
Hotel Renospond
Dobrý den, mohla bych Vás poprosit o jaké poukazy konkrétně byste měla
zájem? Děkuji. S přáním hezkého dne. Sabina Shorná
hstusakova@seznam.cz
Dobrý den,mám zájem o 3denní wellness hotel Renospond,termín
28–30.11,s vlastním soc.zařízením.Při dotazu na hotelu mi bylo
sděleno,že není volný.Prosím o sdělení,zda je to možné přii on-line
platbě.Děkuji
Hotel Renospond
Dobrý den, tento termín máme volný pouze pokoj se společným sociálním
zařízením pro dva pokoje. Přeji krásný den. Sabina Shorná
Simča Konečná
Dobrý den, chci se zeptat ohledně welness, kdyz uvadite 1× medova masaz
1× rašelinový zábal to znamena ze je to pouze pro jednu osobu nebo pro
oba? Díky
Hotel Renospond
Dobrý den, vždy je procedura 1× na poukaz. Ale je možné si procedury
rozdělit. Přeji hezký nedělní den. Sabina Shorná
Denisa
Dobry den, vybrala jsem si pobyt na termin 14.-16.12. Jak mam postupovat,
kdyz chci pobyt hradit z FKSP. Dekuji za odpoved.
Hotel Renospond
Dobrý den, pošlete prosím požadavek na recepci hotelu renospond@renospond.cz.
Domluvíte se s paní recepční. Hezký večer přeji. Sabina Shorná
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den, mám zájem využít voucher 5 noci – pokoj s vlastním sociálním zařízením v termínu 8.2 –13.2. 2019. pokud je termín ještě volný tak stačí si online rezervovat na daný termín a zaplatit voucher?
Dobrý den, Stanislavo, pro co nejpřesnější informace o dostupných kapacitách kontaktujte přímo hotel recepce@renospond.cz
+420 469 321 282. S nimi si domluvíte také další postup, Hezký den :)