Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Báječná dovolená v Klatovech: polopenze a neomezený vstup do wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery a Vánoční varianta: Termín si rezervujte v dostatečném předstihu na e‑mailu hotel@centralkt.cz nebo na tel.: 376 314 571.
- Dítě do 2,9 let bez nároku na lůžko a stravu zdarma
- Pobyt na 2 noci:
- Děti 3-11,9 let doplatek 790 Kč/pobyt s polopenzí
- Osoba nad 12 let na pokoji platí 1/2 z ceny voucheru
- Pobyt na 4 noci (vánoční varianta):
- Děti 3-11,9 let doplatek 1290 Kč/pobyt s polopenzí vč. 1x slavnostní štědrovečerní večeře (5 chodů) a malé překvapení pod vánočním stromečkem - poloviční porce
- Osoba nad 12 let na pokoji platí 1/2 z ceny voucheru
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (před hotelem zdarma, hotelové parkoviště ve dvoře za poplatek 100 Kč (nutné rezervovat spolu s termínem))
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
hDobry den,chtel bych se zeptat na ubytovani pro 2 osoby na 3dny v terminu od31.5.2019az4.6.2019Moc dekuji Dusek Vlastimil
Dobrý den, Vlastíku, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera na e‑mailu hotel@centralkt.cz nebo na tel.: 376 314 571. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den, máte ještě volný pokoj v termínu od 13. do 15.5? Děkuji VH
Dobrý den, Václave, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera na e‑mailu hotel@centralkt.cz nebo na tel.: 376 314 571. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den.Máte volný termín 26.4–28.4. 2 dospělí +2 děti 7 a 9 let+malý pejsek?Děkuji za odpověď .Hradilová
Dobrý den, Děkuji za Váš zájem o naše služby. Bohužel, je mi líto, ale v uvedeném termínu je zatím hotel plně vybukován. Mohu Vám nabídnout zařazení Vaší poptávky na „waiting list“ a informovat Vás okamžitě poté, co se některý z pokojů uvolní. Nebo využijte nejbližšího volného termínu Omlouvám se za špatnou zprávu. S pozdravem a přáním hezkého dne Petr Šátral
Dobrý den. Co by stál pobyt pro 3 dospělé. Děkuji moc.
dobrý den
jedenapůlnásobek hodnoty voucheru
pěkný den
petr šátral
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda umí hotel zajistit bezlepkovou stravu, případně i bezlaktozovou – tím, že je s polopenzí, tak pro mě důležitá informace. Velice děkuji
dobrý den
ano – obojí je, po dohodě s hotelem předem – při objednávce
termínu, možné
pěkný den
petr šátral
Dobrý den,
Máte volný dvoulůžkový pokoj v termínu 3–4.5?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera na e‑mailu hotel@centralkt.cz nebo na tel.: 376 314 571. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Pěkný den,
dobrý den je mi líto, v tomto termínu jsou již pokoje vyprodány
pěkný den
petr šátral
Dobry den , chtěla bych se zeptat zda mate v období od 19.4.-21.4. volný termín .Dekuji
dobrý den
je mi líto, v době VELIKONOC jsou již pokoje vyprodány
pěkný den
petr šátral
Dobrý den. Cena 2699 je za pár nebo 1osobu děkuji za odpověď.
dobrý den
ceny jsou uvedeny vždy za pár
petr šátral
dobrý den, mohu se zeptat zda se dá na slevomatu :) k nabídce připojit
přistýlka ?
konkrétně na termín 26.7–28.7 ? Byli bychom tři , pobyt polopenze , pokoj
pro dva s wellnesem. děkuji za odpověď a případnou cenu .
Jana Jírová
dobrý den
na tento termín není zatím se slevomatem žádná akce připravena
máte li zájem o nabídku – kontaktujte (mailem) přímo hotel
pěkný den
petr šátral
Dobrý den, máte v květnu volné 3 pokoje po dvou místech?
dobrý den
volné termíny v květnu:
12.05. – 16.05/
26.05. – 31.05
petr šátral
Hezky vecer,chci.se zeptat,zda.v.terminu od nedele 5.5.do utery 7.5.mate volne 3.dvouluzkove.pokoje?diky.za.odpoved,l.jirova😉
Dobrý den, Děkuji za Váš zájem o naše služby. Bohužel, je mi líto,
ale v uvedeném termínu je zatím hotel plně vybukován. Mohu Vám nabídnout
zařazení Vaší poptávky na „waiting list“ a informovat Vás okamžitě
poté, co se některý z pokojů uvolní.
Nebo využijte nejbližšího volného termínu :
od 12.05. 2019
Omlouvám se za špatnou zprávu.
S pozdravem a přáním hezkého dne Petr Šátral
Dobrý večer chtěla bych se zeptat jestli máte volný termín od 5.4–7.4 pokoj pro dva s polopenzi a jestli platí cena2890kc za dvě noci za odpověď předem děkuji.
Dobrý den,
Děkuji za Váš zájem o naše služby.
Bohužel, je mi líto, ale v uvedeném termínu je zatím hotel plně
vybukován.
Mohu Vám nabídnout zařazení Vaší poptávky na „waiting list“ a
informovat Vás okamžitě poté, co se některý z pokojů uvolní.
Nebo využijte nejbližšího volného termínu :
víkend
12.04. 2019
nebo mimovíkendové termíny
Omlouvám se za špatnou zprávu.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Petr Šátral
Dobrý den, chci se zeptat jestli je volný termín od 15 do 17. 3.2019. Děkuji Vainert
Dobrý den, pokoje v tomto termínu ještě volné máme – 4 pokoje,
k potvrzení fixní rezervace potřebuji následující údaje :
číslo VOUCHERU + HESLO jména ubytovaných termín
S přáním pěkného dne, Petr Šátral
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné ubytování pro jednu osobu, za jakou cenu a termíny
Dobrý den, Blanko, bohužel tato nabídka je koncipována pouze pro dvě osoby. :( Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Případně vybrat jinou nabídku na našich stránkách. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den, bylo by možné si k dvoulůžkovému pokoji připlatit přistýlku se vším všudy (co je v nabídce k dvoulůžkovému) v jaké ceně? Děkuji
dobrý den, jistě, není problém, závisí ale i na věku třetí
osoby,více informací si poptejte na hotelu, hotel@centralkt.cz
pěkný den
petr šátral
Dobrý den, můžeme u Vás uplatnit způsob platby formou benefitů?
Chtěli bychom pro mé rodiče svatební cestu do Klatov u příležitosti
jejich zlaté svatby. Můj můj otec tam sloužil coby voják na vojně a moje
maminka tam za ním jezdila.
Děkuji za odpověď, Anna Jandurová z Mostu
Dobrý den, Anno, ano je možné tento pobyt zaplatit pomocí benefitů. Vše o jednotlivých benefit se dozvíte na našich stránkách: https://www.slevomat.cz/cafeteria. Pěkný den, Honza
Dobrý den,měli bychom zájem o pobyt v termínu 9.3.-15.3. 3 dospělí a děti 12 a 15 let a jeden malý pejsek.Děkuji Rýdlová
Dobrý den, Aleno, Vámi vybraný termín není k dispozici. Můžete se podívat do tabulky termínů., přičemž tabulka je přímo propojena s rezervačním systémem hotelu. Třeba najdete jiný termín, který Vám bude vyhovovat. Osoba nad 12 let na pokoji platí 1/2 z ceny voucheru a domácí mazlíček může být ubytován za cenu 130 Kč na noc. Hezký den :)
dobrý den,je možné mít sebou psa.děkuji Kudláčkova
Dobrý den, Jitko, ano tato možnost je, ale je zpoplatněna, a to částkou 130 Kč/ noc. Pěkný den, Honza
Dobrý den,
máte na pokojích z této nabídky minibar nebo chladničku?
Děkuji za info.
dobrý den
ne -bohužel ne, potřebné věci lze případně uschovat v lednici na
recepci
pěkný den
petr šátral
Dobrý den ,prosím , zda by byl volný termín na duben 26.4.-28.4. na dva dvoulůžkové pokoje . Venkovní bazén v tomto termínu je již otevřený ? A zda nejste bezplavková zona , samozřejmě kromě sauny . Děkuji H. Fučíková
dobrý den, venkovní bazén napouštíme dle počasí-nemohu tedy slíbit,
kromě sauny jsou všude plavky povinnost
pěkný den
petr šátral
Dobrý den, jaká je cena masáže lávovými kameny po 50% slevě, kterou nabízíte? Je nutné rezervovat masáž předem? Konkrétně na víkend 25.-27.1.- máte ještě volnou kapacitu?
Dobrý den,
záleží zda chcete 50 minutovou masáž- cena po slevě je 448,–Kč; nebo
90 minutovou- cena po slevě je 635,–Kč
Vždy je lepší rezervovat masáž předem kvůli volné kapacitě, ale není
to povinné.
Hezký den, máte prosím volno 1.- 3.2. 2019
Dobrý den, Václave, ohledně volných termínů doporučujeme kontaktovat přímo hotel: hotel@centralkt.cz, +420 376 314 571. Dostupnost termínů lze ověřit i přímo v nabídce, stačí kliknout na Vámi vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné termíny hotelu. Pěkný den :)
dobrý den,chtěla jsem se zeptat jestli máte volný termín od 18.2.2019 na4 dny pro 2 dospělí a 1 dítě 9 let, děkuji za odpověď Křivánková
Dobrý den, pro co nejpřesnější informace o dostupných kapacitách
kontaktujte přímo hotel hotel@centralkt.cz
+420 376 314 571. Hezký den :)
Dobrý večer, máte volný pobyt od 11.1 do 13.1.2019 ?
dobrý den,je mi líto, hotel je v době 02.01. – 17.01. 2019 uzavřen
Vyberte,prosím,jiný termín
petr šátral
Byl by mož ný pobyt na 5 dnía za jakých podmínek.DěkujiHonza
dobrý den,je mi líto, hotel je v době 02.01. – 17.01. 2019 uzavřen Vyberte,prosím,jiný termín petr šátral
dobrý den – omlouvám se za chybnou odpověď
5 dní není problém, balíčky s delší platností samozřejmě
děláme – kontaktujte hotel, mail hotel@centralkt.cz
pěkný den
petr šátral
Dobrý den,
rada bych se zeptala,zda by bylo mozne se ubytovat 14.1.-16.1. 2 osoby
v dvouluzkovem pokoji.dekuji
dobrý den,je mi líto, hotel je v době 02.01. – 17.01.
2019 uzavřen
Vyberte,prosím,jiný termín
petr šátral
Dobry vecer,byl by volny termin 14.-16. 2018 ? Dekuji za odpoved Zemanova
dobrý den, který měsíc?
petr šátral
předpokládám prosinec..o)
tedy – ano – v prosinci volné kapacity ještě máme
pěkný den
petr šátral
Dobrý den.
Chtěl jsem se zeptat zda je volno v termínu 16.-18.11 tohoto roku.
Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den,
pokoje v tomto termínu ještě volné máme,
k potvrzení fixní rezervace potřebuji následující údaje :
číslo VOUCHERU + HESLO
jména ubytovaných
termín
S přáním pěkného dne,
Petr Šátral
Dobrý den, mate ,prosím,volné termíny kolem 10. listopadu ? Chci přijet s 90 letou maminkou, je možné si zajistit zrekonstruované pokoje v přízemí ? Také jsem si všimla, že děkujete za kladná hodnocení, ale nenašla jsem jedinou reakci na ta negativní, týkající se např. studené vody v bazénu, nedoplněných snídaní aj. Děkuji za odpověď ,s pozdravem Ledbová Daniela
dobrý den
termíny okolo 10.11 ještě k dispozici jsou – viz přímý prodej –
kalendář
v přízemí bohužel žádné zrekonstruované pokoje nemáme, hotel má ale
výtah
teplota vody je měřena každý den a její hodnota vyvěšena u bazénu
pěkný den
petr šátral
mohla bych přijet ještě tento rok nejlépe začátek listopadu
dobrý den,
v tomto období máme ještě volné kapacity
pěkný den
petr šátral
Dobrý den, rádi bychom přijeli s téměř 3 letým synem a řešíme,
jak by spal. Chtěla bych se tedy zeptat, zda na pokojích máte klasickou
manželskou postel nebo jsou to 2 jednolůžka přistrčená k sobě (tzn.
uprostřed tvrdé dřevo)? Případně kolik by stála normální přistýlka
(nemyslím tím dětskou postýlku, na tu je už velký)?
Předpokládám, že ikdyž píšete bez nároku na stravu, tříleté dítě
toho tolik nesní a budeme ho moci vzít na snídaní s sebou?
Předem děkuji za odpověď.
dobrý den
na hotelu jsou i klasiká dvojlůžka, v případě platby za přistýlku má
dítě nárok na všechny služby – tedy i večeře – dětská porce
pěkný den
petr šátral
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda je možný nástup ve čtvrtek a pobyt do soboty?
Konkrétně čtvrtek 13. 6. – 15. 6.
Dobrý den, Zdeňku, nástup je možný podle variant buď neděle-středa a nebo pátek-neděle. Hezký den, Simča :)