Bot není nikdy dost: 20% sleva do on-line obchodu Deichmann, doprava zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, uplatnila jsem si slevu na kozačky. Bohužel jsou mi široké. Chtěla jsem je dnes vrátit na prodejně v Metropoli Zličín a bylo mi řečeno, že musím je poslat poštou. Odpověď prodavačky je správná?
Vážená paní Šabíková,
omlouváme se Vám za komplikace s vrácením zboží. Zboží lze samozřejmě
vrátit ve kterékoliv prodejně Deichmann v ČR, kde Vám po předložení
dokladu o zakoupení bude vyplacena kupní cena v hotovosti. Pro dořešení
Vaší záležitosti nás prosím kontaktujte na e-mailu service-cz@deichmann.com
či telefonním čísle 840 777 778. Záležitost bude vyřešena k Vaší
spokojenosti.
S přátelským pozdravem a přáním pěkného dne Váš Deichmann tým
Dobrý den, stejně jako slečna přede mnou.. v pondělí 15.10. mi peníze odešly z účtu, ale žádný kód se neobjevil ani zde, ani na e-mailu.. prosím o kontrolu a nápravu nebo případné vrácení peněz. Kontaktovat mě můžete i na e-mail, děkuji
Dobrý den, Michaelo, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den
Dobrý den, zaplatila jsem penízky ale žádný kod nepřišel. Děkuji
Dobrý den, Lucie, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den
Dobrý den. Chci se zeptat, jestli je možné vytisknout voucher, vzít ho na prodejnu, vybrat si boty osobně a uplatnit u kasy na prodejně? Nebo to platí vyloženě jen na nákup online? Děkuji.
Dobrý den, slevový kupón nelze uplatnit v kamenné prodejně. Voucher na
slevu 20 % uplatníte zadáním slevového kódu v internetovém obchodě
Deichmann.
S přátelským pozdravem a přáním pěkného dne Váš Deichmann tým
Dobrý den. Zaplatila jsem korunky ale žádný kod mi nepřišel
Dobrý den, Lucie, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den
Dobrý den, nikde nemůžu najít kód voucheru na 20%slevu na boty. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Romano, pod tímto e-mailem, žádný zakoupený voucher na 20% slevu nemáte. Pěkný den
Dobrý den, chci se zeptat, jestli jsou doplňovány velikosti bot při
online nákupu? Jestli ano, jak často? Mám vyhlídnuté dvoje, jedny nemáte
moji velikost, tak jestli mám čekat nebo si objednat pouze ty jedny.
Děkuji za odpověď. Svatková
Dobrý den, Markéto,
děkujeme za Váš dotaz. Sortiment našeho internetového obchodu je
doplňován průběžně. Doporučujeme Vám tak pravidelně sledovat naši
nabídku na www.deichmann.com.
Pevně věříme, že si v našem širokém sortimentu vyberete!
S přátelským pozdravem a přáním pěkného dne
Váš Deichmann tým
dobry den, rada bych objednala boty, ale nevim jestli budou sedet, je pripadne mozne vymenit za jinou velikost na prodejne? diky za odpoved
Dobrý den, Gabrielo,
děkujeme za Váš dotaz. V rámci našeho nadstandardního zákaznického
servisu můžete nenošené a nepoškozené zboží společně s Formulářem
na odstoupení od smlouvy a uplatnění reklamace vrátit v kterékoliv
prodejně Deichmann v ČR, a to v neomezeném termínu.
V prodejně Vám vyplatí zpět kupní cenu v hotovosti.
Výměny obuvi neprovádíme. Pokud budete chtít zakoupit jinou velikosti nebo
jiné zboží, bude nutné uhradit aktuální platnou cenu v prodejně.
S přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobry den,
v jake sekci najdu kolonku pro uplatneni kodu na strankach Deichman.?
Vážená paní Němcová,
děkujeme za Váš dotaz. Daný slevový kupón můžete uplatnit v našem internetovém obchodě na www.deichmann.com po přihlášení do Vašeho účtu, vložením zboží do košíku a následně kódu do pole „zadat kód kupónu“. Pevně věříme, že se Vám podaří objednávku úspěšně dokončit a budete s obuví spokojená. V případě dalších dotazů nás můžete také kontaktovat na zákaznické lince: service-cz@deichmann.com či telefonním čísle 840 777 778.
S přátelským pozdravem a přáním pěkného dne Váš Deichmann tým