Dobrý den , zaplatila jsem převodem z účtu 269 Kč + 50kreditů (mohu
doložit výpisem z účtu), ale voucher nedorazil. Prosím o nápravu. Můj
telefon je +420 603 443 731 Děkuji Halásková
Slevomat.cz
Dobrý den, vouchery jsme vám v pořádku zaslali po připsání platby.
Pro jistotu jsem vám je poslal znovu. Zkontrolujte si pro jistotu složku spam
a hromadné atd. v mailu. Hezký den :)
František Vaške
Dobrý den, zaplatil jsem kartou 319,– (mohu doložit výpisem z účtu),
ale voucher nedorazil. Prosím o nápravu. Můj telefon je
+420 604 216 429.
Slevomat.cz
Dobrý den, Františku, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher
jsme Vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail
dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz.
Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše
pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého
uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po
přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po
kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery.
Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den , zaplatila jsem převodem z účtu 269 Kč + 50kreditů (mohu doložit výpisem z účtu), ale voucher nedorazil. Prosím o nápravu. Můj telefon je +420 603 443 731 Děkuji Halásková
Dobrý den, vouchery jsme vám v pořádku zaslali po připsání platby. Pro jistotu jsem vám je poslal znovu. Zkontrolujte si pro jistotu složku spam a hromadné atd. v mailu. Hezký den :)