Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.

Vyrazte do Vídně: pobyt ve 4* hotelu u zámku Schönbrunn včetně snídaně

4,3 / 5 Linde Personalservice GmbH Vídeň - Rakousko (mapa) 1 285 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Pavel Tůma

Dobrý den,
tak chci jen informovat, že problem se již vyřešil. Nějakým zahadným způsobem nechodily na můj mail odpovědi z hotelu, ale již je vše vyřešeno a v pořádku.

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavle, jsme moc rádi, že se vše podařilo vyřešit. Hezký den :)

Pavel Tůma

Dobrý den,
již jsem psal dva emaily přímo na hotel ohledně rezerce, samozřejmě v anglickém jazyce a podotýkám, že mi dosud nikdo z hotelu neodpověděl. První email dostali 2.1.2019 a druhý nasledně 9.1.2019. Můžete prosím situaci prověřit nebo si tam mám zavolat sám? Musím říct, že s takovýmto neseriozním jednáním jsem se v Rakousku ještě nesetkal… Nevrhá to na Váš portál moc dobré světlo.

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavle, pokud máte problémy s rezervací napište nám email na pomoc@slevomat.cz. Do emailu uveďte o co se jedná, název hotelu a Vámi preferovaný termín. Váš požadavek se budeme snažit vyřešit co nejdříve. Pěkný den

Karolina

Dobrý den,
je možné zajistit pokoj s oddělenými postelemi?
Děkuji.

Helena Hubínková

Dobrý den, mám zájem o pobyt na 2 noci. Je možný nástup v pátek? Mám samozřejmě zájem o víkend. Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Heleno, ano nástup je možný po domluvě s hotelem jediné omezení je, že voucher nemůžete využít v následujících dnech: 6. 1. 2019, 20.–22. 4. 2019, 1. 5. 2019, 30. 5.–31. 5. 2019, 10. 6. 2019, 15. 8. 2019, 24. 9. 2019, 26. 10. 2019 a 1. 11. 2019 a 15. 11. 2019. Hezký den :)

Kapounová

Dostali jsme jako dárek voucher na 2 noci, chtěli bychom si přikoupit na 3–4 noci. Musím voucher stornovat a koupit nový, nebo lze přikoupit? Děkuji.Kapounová

Slevomat.cz

Dobrý den, stačí přikoupit druhý voucher na 1 nebo 2 noci, a domluvit si termín s hotelem. Hezký den :)

Martin

Dobrý den, je možný pobyt pro 1 osobu (jednolůžkový pokoj)?
 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Martine, prozatím je v nabídce pouze varianta pro dvě osoby. Můžete si však nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Případně můžete zkusit kontaktovat partnera na telefonním čísle +49 42168489357, třeba spolu vymyslíte nějakou variantu pro jednoho. Pěkný den, Ivet :)

Pávova Hana

Prosim o inf. Jako nevhodný dárek jsme dostali pobyt ve Vidni hotel HB 1desing
Jelikož si již netroufneme do zahranici potřebovali bychom voucher LIN 8IFQA0M2 vyměnit za pobyt u nás. Koho prosim mám kontaktovat k domluvě. Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Hano, v případě, že potřebujete voucher stornovat, můžete kontaktovat naši zákaznickou linku 222 745 354, kde s Vámi všechno rádi vyřeší. :) Hezké Vánoce,

Irena Čepová

Dobrý den, dostali jsme jako dárek voucher na Výlet do Vídně (1 noc) – kód voucheru LINX0OWUDDG, bohužel se nám z osobních důvodů vůbec nehodí. Prosím, do kdy je možno stornovat a žádat o vrácení peněz, respektive raději bychom třeba i mnohem dražší pobyt v Praze (který již máme vybrán a rádi bych doplatili rozdíl)? Děkuji za info. S pozdravem I. Čepová

Slevomat.cz

Dobrý den, Ireno, v případě, že potřebujete voucher stornovat (a později si koupit nový), zavolejte si, prosím, na naši zákaznickou linku 222 745 354, kde s Vámi všechno rádi vyřeší. :) Hezké Vánoce, Ivet :)

Martin

Dobrý den, je možné změnit voucher na „Pobyt kdykoliv“? Všiml jsme si až po zaplacení, že jsem dal do konce roku 2018.
 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Martine, v případě, že potřebujete voucher stornovat, zavolejte si na naši zákaznickou linku 222 745 354, kde s Vámi všechno rádi vyřeší. :) Hezké Vánoce, Ivet :)

Ljerka Pašuld

Dobrý den,
Může se hotel zarezervovat telefonický? A na jaké číslo? Nebo jenom na E mail?
Děkuji,
 Ljerka

Slevomat.cz

Dobrý den, pobyt si můžete rezervovat pouze na emailu: wien@hb1.at. Doporučujeme provést rezervaci minimálně 14 dní před plánovaným příjezdem. Pokud budete mít s rezervací potíže, stačí zaslat název hotelu a preferovaný termín na email pomoc@slevomat.cz, kde Vám rádi pomůžou. Pěkný den :)

Jana

Dobrý večer, pokud koupím voucher a chci ho uplatnit až třeba na jaře, protože datum zatím neznám, mohu se hotelu ozvat třeba až v březnu? Nebudou problémy s tím, že mezitím akce skončí apod.?

Linde Personalservice GmbH

Dobrý den,

platnost voucheru je garantována, tudíž není závislá na běžící akci. Takto to můžete bez problémů udělat.

Klára Vítková

Pěkné odpoledne, víte někdo jak je to tam s parkováním? Dá se okolo hotelu zaparkovat? Četla jsem, že o víkendu je parkování na ulicích zdarma. Vím, že je parkování v parkovacích domech, ale tam to pro auta s LPG a CNC není možné. Díky za info.

Slevomat.cz

Dobrý den, Kláro, parkování v podzemní garáži stojí 17 €/noc. Pokud by jste chtěla více informací bude lepší se obrátit přímo na partnera na emailové adrese: linde.deals@gmail.com. Pěkný den, Honza

Lenka

Dobrý den,
mám dotaz týkající se příplatků. Jak je myšlen přípalek: Další dospělá osoba má pobyt za 27 €/noc včetně snídaně. Když koupím voucher pro 2 osoby, tento příplatek se těchto dvou osob ne/týká? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Lenko, voucher je pro dvě osoby, příplatek se týká každé další osoby, tudíž třetí, čtvrté a tak dále. Pěkný den, Honza

Venca Suchanek

Prosím pomoc s výběrem volný termín v rozmezí od 26 do konce roku moc prosím pro dva Syn do 16 let a dospělý člověk díky

Linde Personalservice GmbH

Dobrý den,

pro dotaz na volný termín kontaktujte přímo hotel, nebo zákaznickou podporu Slevomatu, pokud potřebujete pomoc s rezervací, zašlete jim název hotelu s preferovaným termínem na podpora@slevomat.cz.

Lucie

Dobrý den, chci se zeptá jak je to daleko od hlavního nádraží ve Vídni a od vánočních trhu.
Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Lucie, hotel je od hlavního nádraží 6,5 km a na trhy je to 5,3 km. Hezký den, Ivet :)

Radka

Dobrý den,
chtela bych se zeptat, jestli se v hotelu domluvíme česky. Nebo jestli je velký problém když neumím žádný cizí jazyk.

Děkuji Fusková

Slevomat.cz

Dobrý den, Radko, bohužel vám to zaručit nemůžeme. doporučujeme komunikaci v angličtině (nejlépe však němčine). Pokud ale umíte pouze česky, nebojte se, že byste se nedomluvila. Personál recepce je zvyklý a snaží se vysvětlit vše rukama nohama. :) Hezký den!

Marek Suchanek

Dobry den chci se zeptat jestli je vony termin vikend z 15.16. prosince pro dve osoby Dekuji

Linde Personalservice GmbH

Dobrý den,

pro dotaz na volný termín kontaktujte přímo hotel, nebo zákaznickou podporu Slevomatu, pokud potřebujete pomoc s rezervací, zašlete jim název hotelu s preferovaným termínem na podpora@slevomat.cz.

Vera

Dobry den, rada bych se zeptala, jestli by byl priplatek pro 2 deti mladsi 3 let.

Linde Personalservice GmbH

Dobrý den,

standardní poplatek za dítě bez snídaně je 25 € / osoba / noc, avšak doporučujeme kontaktovat přímo hotel, který Vám pravděpodobně může poskytne slevu.

Jaroslav Baláž

Dobrý deň!
Chcel som sa opýtať, či dieťa do 3 rokov bez nároku na vlastné lôžko je bez príplatku.
Vďaka za info.

Linde Personalservice GmbH

Dobrý den,

standardně je to 25 € / dítě / noc, ale hotel Vám pravděpodobně poskytne slevu, když se s ním spojíte.

Jarošová Věra

Dobrý večer, můžete mi, prosím , sdělit , zda máte volný termín na 13.-14.12.2018 nebo 14.-15.12.2018. Dále bychom potřebovali vědět, v kolik hodin je možno se ubytovat a zda je možno zakoupit Vienna City Card, na nádraží. Děkuji za odpověd. JAROŠOVÁ

Linde Personalservice GmbH

Dobrý den,

pro dotaz na volný termín kontaktujte přímo hotel, nebo zákaznickou podporu Slevomatu, pokud potřebujete pomoc s rezervací, zašlete jim název hotelu s preferovaným termínem na podpora@slevomat.cz.

Jarošová

Dobrý den, již 8 dní čekám na odpověď SLEVOMATU a zatím mi neodpověděli. Děkuji za prověření. Jarošová tel. 731558329

Iva Šašková

Dobrý den, bohužel čekám na odpověd´k pop­távanému konkrétnímu termínu od podpory Slevomatu již 6 dní a na poptávku zaslanou 8.11. přímo na hotel mi také nikdo neodpovídá???? Iva Šašková

Slevomat.cz

Dobrý den, Ivo, děkujeme za zprávu, situaci prověříme a předáme kolegům k dořešení. Prosíme o strpení, hezký den :)

Pavlína Žalmanová

Dobrý den, ráda bych se zeptala (alespoň orientačně), jak dlouho asi bude tento zájezd v nabídce. Děkuji za odpověď a přeji pěkný den.

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavlíno, bohužel vám toto nemohu sdělit. Čím dřív koupíte, tím lépe :) Hezký den!

Tomáš Gabriel

Dobry den
Prosim o informaci zda je volny termin 27.12–29.12
Dekuji Gabriel

Linde Personalservice GmbH

Dobrý den,

pro dotaz na volný termín kontaktujte přímo hotel, nebo zákaznickou podporu Slevomatu, pokud potřebujete pomoc s rezervací, zašlete jim název hotelu s preferovaným termínem na podpora@slevomat.cz.

Kubincová

Dobrý večer, chtěla bych vědět, zda nabízený pobyt v hotelu HB1 ve Vídni na 1 noc za 1599 je možný 3.12.18 nebo 6.12.18. Děkuji Kubincová

Slevomat.cz

Dobrý den, Olgo, termín pobytu je možné zarezervovat zde: wien@hb1.at , doporučujeme minimálně 14 dní před plánovaným příjezdem. Rezervace probíhají v anglickém nebo německém jazyce, při potížích s rezervací Vám rádi pomůžeme na: podpora@slevomat.cz. Pěkný den

Jaroslava Švarcová

Dobrý den,
prosím,jak daleko je centrum Vídně od hotelu? Je u hotelu možné parkování?
 Děkuji

Linde Personalservice GmbH

Dobrý den,

hotel se nachází v těsné blízkosti zámku Schönbrunn ve čtvrtě zvané Neu-Penzing. Samotné centrum je v okolí náměstí Stephansplatz, které je vzdálené hodinu chůze nebo s využitím městské hromadné dopravy za 20 minut. Kdy stanice Wien Simmering je od hotelu vzdálená 10 minut chůze (900 metrů) a odtud linkou U3 přímo do centra.

Barbora Kellerová

Dobry den,
Na uvedeny e-mail hotelu nelze odeslat zprávu. Jaká jsou alternativní způsoby?

Slevomat.cz

Dobrý den, Barboro, nevím proč Vám nejde odeslat e-mail do hotelu, ale nám se to normálně daří i v rámci komunikace s hotelem. Můžete nm napsat také na podpora@slevomat.cz, kde Vám pomůžeme. Pěkný den

Iva Šašková

Dobrý den, byla by možná rezervace pro 2 osoby od 27.10. do 29.10.2019? Děkuji. Šašková

Linde Personalservice GmbH

Dobrý den,

pro dotaz na volný termín kontaktujte přímo hotel, nebo zákaznickou podporu Slevomatu, pokud potřebujete pomoc s rezervací, zašlete jim název hotelu s preferovaným termínem na podpora@slevomat.cz.

marie vodáková

Dobrý den,rádi bychom koupili voucher,ale hotel nám neodpovídá,pot­řebujeme vědět,zda mají volno v termínu 25–27.5.2019 pro 2 dospělé.Děkuji Vodáková

Linde Personalservice GmbH

Dobrý den,

kontakt na hotel je wien@hb1.at nebo +43 17866200. Oba kontakty jsme prověřili a jsou funkční. Pokud budete dále problém, kontaktujte zákaznickou podporu Slevomatu, pokud potřebujete pomoc s rezervací, zašlete jim název hotelu s preferovaným termínem na podpora@slevomat.cz.

Kellerová Barbora

Dobrý den, jsme 4 a tím pádem bychom asi voucher zakoupily 2×. Je s námi ale pouze jeden dospělý, tak jestli v tom není problém. A pokud by nebyl problém využít termíny od 13, 16, nebo 20. Na jednu noc . Děkujeme moc:)

Linde Personalservice GmbH

Dobrý den,

hotel má možnost dát pouze jednu přístýlku a ještě ne na všechny pokoje. Nejlepší možností, co Vám mohou nabídnout je dva dvoulůžkové pokoje hned vedle sebe, tento požadavek uveďte při rezervaci.

Hana

Dobrý den, prosím, jak se nejlépe dostaneme z vlakového nádraží do hotelu? Díky.

Linde Personalservice GmbH

Dobrý den,

cesta pěšky zabere přibližně hodinu, můžete využít MHD tramvaj 18 do zastávky Mariahilfer Gürtel a zde přestoupit na tramvaj 60 do zastávky Penzinger Straße, tato trasa Vám zabere cca 30 minut. Nejlepší variantou bude si vzít taxi, nástupní taxa je 3,8 Eur a v noci 4,8 Eur, tarif za km se liší podle doby a ujetých km, maximální cena by měla být 15 Eur, ale neumíme to zaručit, nemáme smlouvu se žádnou taxislužbou ve Vídni. Taxíkem budete na hotelu do 15 minut.

Markéta Šnebergerová

Dobrý den,
Chci se zeptat na variantu pro 3 noci na všední dny. Znamená to, že v hotelu nemůžete být ubytovaní vůbec přes víkend? Nebo by se dal voucher uplatnit i v případě, že bychom přijeli ve čtvrtek a odjeli v neděli? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Markéto, u varianty ve všední dny jsou nástupní dny neděle až čtvrtek. Takže záleží pouze na termínu, který si můžete ověřit v hotelu a poté objednat :) Pěkný den

Katřina

Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda by šlo koupit pobyt i pro 3 osoby.

Slevomat.cz

Dobrý den, Kateřino, třetí dospělá osoba má pobyt za 27 €/noc včetně snídaně. Takže směle do toho
:) Pěkný den

J

Dobrý den, mám dotaz, zda by byl možný tento pobyt pro 3 dospělé osoby, pokud ano, s jakým příplatkem? Děkuji.

Linde Personalservice GmbH

Dobrý den,

příplatky se liší dle sezóny, hotel má možnost některé pokoje vybavit přistýlkou, prosím o kontaktování přímo hotelu na wien@hb1.at nebo +43 17866200, pokud potřebujete pomoc s rezervací, kontaktujte zákaznickou podporu Slevomatu a zašlete jim název hotelu s preferovaným termínem na podpora@slevomat.cz.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru